niedziela, 11 listopada 2012

Rozdział 16

PRZECZYTAJCIE TEKST POD ROZDZIAŁEM ! 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sms zawierał taką treść :

" Z pewnych źródeł wiem że jesteś dobrą raperką. Obecnie
jestem z chłopakami w Londynie więc spotkajmy się jutro
o 16 w Milkshake City.      Magik."

Przeczytałam sms'a jeszcze 4 razy z wielkim uśmiechem na twarzy. " Matko moje życie jest porąbane ! " - pomyślałam w środku piszcząc ze szczęścia. Miała bym wystąpić z Paktofoniką ?! O kurwa ! Przecież jest wiele lepszych osób ode mnie. A więc podsumowując mój cały dzień : przeprosiny Styles'a przez telewizje, spacer do lasu, wilk mnie nie pożarł i sam Magik z Paktofoniki pisze do mnie sms'a !!! Kocham swoje życie ! - moje rozmyślania przerwało wycie. Spojrzałam na wielki kamień na, którym stał wilk i wył do księżyca. Uśmiechnęłam się na ten widok i wzięłam się za odpisywanie sms'a.

" Z przyjemnością się z wami spotkam. Uprzedzam
że mogę się trochę spóźnić.  Dominika. "
Kiedy już wysłałam treść na telefonie zdałam sobie sprawę że jestem w upiornym lesie, jest noc, wieje zimny wiatr a ja nie wiem jak wrócić do domu. Pamiętam że nad klifem skręciłam chyba w prawo. No ale gdzie jest ten klif ? Przeniosłam wzrok s powrotem na wilka.
-Wilku nie wiesz przypadkiem którędy do domu ? - zapytałam z nadzieją że mnie zrozumie. Wielki pies aby na mnie spojrzał i znów zaczął wyć do okrągłego i lśniącego księżyca.



Czyli zostaje mi tylko czekać aż wzejdzie słońce. - westchnęłam głośno i położyłam się na zimnej skale. Wycie psa ucichło i juz po chwili poczułam jak kładzie się obok mnie na skale. Mimowolnie na mojej twarzy zagościł uśmiech. - wtuliłam się w miękką sierść wilka dzięki czemu było mi trochę cieplej. - patrząc w pełny księżyc oświetlający "naszą" skałę i kawałek lasu. Kto by pomyślał że kiedykolwiek poznam najbardziej pożądanych przez nastolatki chłopaków ? Kto by pomyślał że spotkam się z wilkiem i uniknę śmierci ? A co lepsze, kto by pomyślał że dostanę sms'a od samego Magika ? Gdyby ktoś mi powiedział że tak się stanie wysłała bym go do wariatkowa. Chyba nikt nie ma takiego pojebanego życia jak ja. - porozmyślałam jeszcze chwilę do póki Morfeusz nie zabrał mnie w swoje objęcia.


Obudził mnie dotyk mokrego języka na mojej twarzy. Nie do końca świadoma zaczęłam chichotać i odpychać mokry język od siebie. Niestety to nic nie dało bo lizanie nie ustało. - niechętnie otworzyłam oczy i od razu tego pożałowałam z powodu porażenia przez promienie słoneczne. Ponowiłam próbę jeszcze raz, ziewnęłam głośno, przeciągnęłam się i usiadłam na twardej skale po turecku. Zaspanymi oczami patrzyłam na tryskającego energią wilka i od razu się uśmiechnęłam. " Czyżbym zdobyła przyjaciela ? " - pomyślałam.
Do moich uszu dobiegło ćwierkanie ptaków. Słońce świeciło ale niestety wiał zimny wiatr. Z kieszeni spodni wyjęłam telefon i spojrzałam na godzinę. Była 8:15. Na wspomnienie wczorajszego sms'a zaczęłam się szeroko uśmiechać. - moją wewnętrzną radość przerwało donośne szczekanie. Przeniosłam wzrok na wilka który skakał w miejscu i się na mnie patrzył. - zeskoczyłam ze skałki i podeszłam do wielkiego psa. 
-Trzeba by cię jakoś nazwać. - powiedziałam do niego. Od jego ucieszonej mordki aż oczy się cieszyły. - Co powiesz na imię Unique ? - zwierze podeszło do mnie i zaczęło się łasić. Pogłaskałam Unique cały czas się uśmiechając. " Kurde coś za dużo sie uśmiecham " - pomyślałam. - Dobra dość. - odepchnęłam go lekko od siebie. - Muszę wracać już do domu. - powiedziałam i zaczęłam się rozglądać wokoło. Zobaczyła po prawej stronie ścieżkę. - Odprowadzisz mnie trochę ? - zapytałam wilka tak jakby mnie rozumiał i we dwójkę ruszyliśmy ścieżką.

Po 30 minutowej wędrówce doszliśmy do końca lasu gdzie znajdowała się droga. Co jakiś czas przejeżdżał tędy jakiś samochód ale nikt tu nie chodził.
-Wpadnę do ciebie potem. - przytuliłam wilka i poszłam przed siebie.


Stałam przed lustrem i rozczesywałam swoje umyte blond włosy. Grzywka jak zawsze była na bok i wpadała trochę w oczy, a włosy były pofalowane. Na sobie miałam czarne rurki, turkusową bluzę wkładaną przez głowę i białe nike z turkusowym znaczkiem. - skończyłam rozczesywać suche włosy i wzięłam się za lekki makijaż. Rzęsy musnęłam czarnym tuszem do rzęs a usta potraktowałam bezbarwnym błyszczykiem. Na twarz nałożyłam trochę pudru ponieważ miałam wory pod oczami i gotowa opuściłam łazienkę. Podreptałam do sypialni i usiadłam na łóżku z laptopem. Kiedy urządzenie już się włączyło odruchowo mój wzrok przeniósł się na godzinę. Była 10:00 czyli do spotkania zostało mi jeszcze sześć godzin. - zalogowałam się na Facebook'u. W oczy rzuciła mi się liczba zaproszeń do znajomych i liczba powiadomień. Nie sprawdzając od kogo są zaproszenia po prostu je zignorowałam.
Posiedziałam tak jeszcze godzinę aż nie zachciało mi się jeść. Zwlekłam się z miękkiego łóżka i podreptałam do kuchni. Otworzyłam lodówkę, wyjęłam z niej mleko i postawiłam produkt na blacie kuchennym. Z szafki wyciągnęłam płatki kukurydziane i wsypałam je sobie do buzi. Potem zalałam mlekiem i zaczęłam wszystko mielić w budzi. Tak, tak wiem jestem nienormalna żeby tak jeść  no ale po co brudzić miski ? - kiedy już wszystko połknęłam odłożyłam produkty na właściwe miejsce i udałam się do salonu. Rzuciłam się na kanapę i włączyłam magiczny przycisk na pilocie dzięki któremu na ekranie pokazały się obrazki. Właśnie leciała jakaś kreskówka.


Siedziałam w MSC sącząc czekoladowego shake czekałam na chłopaków. Nagle usłyszałam dzwoneczek, który oznaczał że ktoś wchodzi do środka. Odkręciłam głowę w stronę wejścia i ujrzałam trzech chłopaków ubranych w dresy, bluzy i zimowe kurtki. Pomachałam im a oni od razu ruszyli w moją stronę. Usiedli na krzesłach i patrzyli na mnie. Przez chwilę panowała niezręczna cisza ale szybko ją przerwałam.
-Dominika jestem. - przedstawiłam się i podałam każdemu z nich rękę.
-Ja jestem... - Magik chciał się przedstawić ale ja mu przerwałam.
-Nie musicie mi się przedstawiać. - uśmiechnęłam się.
-Ok. A więc tak jak pisałem ci w sms'ie, dowiedziałem się od chłopaków w Polsce że jesteś dobrą raperką i twoja koleżanka też... - znów mu przerwałam.
-Ona nie żyje. - i zapanowała cisza przy naszym stoliku.
-Przykro nam. - odezwał się Fokus.
-Nie no spoko. - uśmiechnęłam się lekko. - Kontynuuj. - skierowałam słowa do Magika.
-A więc chłopaki powiedzieli że jesteś dobrą raperką a my chcielibyśmy dać koncert z jakąś dziewczyną. Więc co ty na to żeby wystąpić tu w Londynie za tydzień ? Dokładnie to w sobotę o 18:30. - wszyscy trzej się na mnie patrzyli wyczekująco.
-Ale dlaczego właśnie ja ? Przecież jest dużo dziewczyn które rapują i to sto razy lepiej ode mnie. -
-Kurwa nie pytaj dlaczego ty. Jak to mówią " Dają to bierz, biją - uciekaj " - rzekł Rahim.
-No to w takim razie jesteście na mnie kurwa skazani przez najbliższe dni. - wszyscy się zaśmieliśmy.
-Przyjdź pod ten adres jutro o 15:00. - Fokus podał mi białą karteczkę z adresem.
-Jasne. Ja już muszę iść. - wstałam od stolika. - To cześć. - wyszłam z lokalu szczęśliwa jak nigdy i powolnym krokiem ruszyłam do parku. Kiedy znalazłam się na miejscu zajęłam wolną ławkę i tak siedziałam rozmyślając o tym koncercie. JPDL dalej nie mogę uwierzyć że to wszystko dzieje się na prawdę ! Ale skoro teraz będę musiała chodzić na próby to na szkołę nie ma czasu. Chyba muszę odwiedzić moją matkę i powiedzieć żeby wypisała mnie ze szkoły. Przecież i tak na nic mi się ona nie przyda. - posiedziałam jeszcze 15 minut na ławce i ruszyłam trochę szybszym krokiem w stronę rodzinnego domu.

Stałam przed dużymi drzwiami i czekałam aż ktoś mi otworzy te drzwi. Zapukałam jeszcze raz ale znów nic. Podirytowana nadusiłam na dzwonek i tak trzymałam aż ktoś nie otworzył mi drzwi. Po kilku minutach usłyszałam głośne " Chwila " a następnie szczęk zamka. Drzwi się otworzyły a w nich ujrzałam.... CDN.


Hej. Na początku chcę wyjaśnić pewną sprawę..
Otóż wczoraj pod 15 rozdziałem pewna osoba napisała w komentarzu cytuję
"Na początek zdziwiłam się że jesteś bardzo chamska
w opowiadaniu, widzisz ludzi i ich oceniasz po wyglądzie.
To straszna dyskryminacja, a potem jeszcze ich wyzywasz
i przeklinasz. Nikt nie polubi takiej bohaterki co jest
chamska bo tylko widzi kogoś i od razu go atakuje."
Przepraszam bardzo ale czy ja gdzieś pisałam że tą bohaterką jestem ja ?! Z tego co
pamiętam to nie. Wiec chcę powiedzieć że charakter bohaterki jest na potrzeby opowiadania.
Pojawił się też tekst że nikt nie lubi Dominiki-czyli bohaterki więc zrobiłam
specjalną ankietę. Możecie zagłosować czy ja lubicie.
+ Opowiadanie kiedy zaczęłam pisać nie pisałam nigdzie że będzie realistyczne. Ono jest prawdopodobne.
Dlatego też wcześniej Julia ukazała się Dominice a w 15
rozdziale pojawił się wilk który nie zabił blondynki.
A teraz przechodząc do rozdziału... dla mnie jest strasznie nudny. Mało się
w nim dzieje i wgl. Następny pojawi się jak będzie minimum 40 komentarzy.
( nie kolekcjonuję ich tylko chcę znać opinię innych ). Chcę też bardzo
podziękować za 82 komentarze pod 15 rozdziałem.

DZIĘKUJĘ ! KOCHAM WAS <33 !

90 komentarzy:

  1. Jejku kocham tego bloga wpadam tu jak tylko sie coś pojawi.
    Nie zgadzam sie z osobami które dały tobie takie komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mi się podoba. Omnom nom. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi właśnie się podoba nastawienie głównej bohaterki :D
    Poza tym jestem zaskoczona i to porządnie xd Paktofonika o.O jaki zonk mam. a wczoraj z dziewczynami oglądałyśmy 'Jesteś Bogiem'.
    Rozdział jest boski <3
    Przy okazji zostawiam link do mnie, bo wczoraj dodałam V część. Zapraszam http://look-i-love-you.blogspot.com/ - Magdaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko też bym chiał żeby Magik do mnienapisał
    hehe :P
    fajne imie psa :)
    zapraszam
    http://zaklamanii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba charakter Dominiki. ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ;D
    Bardziej podobał mi się niebieski nagłówek.
    Zapraszam na nowy post
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się spodobało opowiadanie ! :)
    Bardzo podoba mi się główna bohaterka !
    Szczerze super piszesz masz talent ^^
    Pozdrawiam i czekam na kolejne *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne opowiadanie ;) Z ciekawością się go czyta. Obserwuję i zapraszam do mnie : http://internetowabloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie mi sie podoba. Masz pomysł i go realizujesz ;)

    obserwuję i zapraszam ♥ /http://aidanikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie tam się podoba.
    Nic dodać, nic ująć czekam na następny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twój blog seriooo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetnie piszesz , fajnie się to czyta !
    Będę zaglądać częściej ;)


    http://roxandkinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Weszłam na twojego bloga po tym jak zobaczyłam prośbę na 'zapytaj' mimo to że nie przeczytałam wcześniejszych rozdziałów to spodobał mi się twój sposób pisania :D

    Również z koleżanką piszę opowiadanie, więc liczę na rewanż :3

    http://themessenger.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rany twoje opowiadania są takie interesujące. Bardzoi chętnie się je czyta . Wydaje mi się ze masz talent i powinnaś zostać pisarką . Każdy rozdział kończy się w takiej formie że masz wielką ochotę przeczytać kolejny i kolejny . Powodzenia z blogiem. ;DD
    Zareklamowałabyś mój ??? http://iguniaaaa.pinger.pl/ Z góry dzięki . 3<>3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z zapytaj (Hatred Or Evil).
    Fajnie tutaj ♥ Ciekawie piszesz. Szczerze to z góry założyłam, że nie przeczytam tego XD. Ale przeczytałam pierwsze zdanie, później drugie, kolejne.. i tak mnie to wciągnęło, że doszłam do końca ;O SZOK! Bo ja nie lubię ogólnie czytać! Czekam na kolejną notkę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne opowiadanie. ; )
    Naprawdę ciekawie piszesz. ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, znów te przekleństwa. No, ale jest fajnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekleństwa będą pojawiały się do końca opowiadania ze względu na charakter Dominiki - głównej bohaterki. :)

      Usuń
  18. Szczerze- To jest zajebiste ♥ ♥ ♥ Wilk, przekleństwa . .. .:D Ogólnie ciekawie piszesz ^.^
    Mój blog:
    http://inlovewith1dstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogólnie blog i opowiadanie jest zajebiście zajebiste! Będę wpadać częściej, aby podglądać następne rozdziały i wgl. Bardzo ciekawie piszesz, aż sama Ci zazdroszczę *-*
    www.amanda-w-internacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju, co raz bardziej mnie zadziwiasz. Wręcz kocham to opowiadanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ożesz, nie mogłam się oderwać !. jak będzie kolejny rozdział to napisz ma na moim blogu lub coś !:D
    http://dominikay-blog.blogspot.com/ :d i zapraszam do udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezła jesteś naprawde bd wpadac częściej masz talent i to nie mały :P
    http://paullla6543.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe opowiadanie naprawdę podobało mi się na pewno będe często Cię odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Popracuj nad ogólną stylistyką. Rób spację tam, gdzie powinny być, kasuj je tam, gdzie nie powinno ich być. I ogólnie interpunkcja. Poza tym wydaje się okej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebsten Award! Więcej tutaj: http://nienormalnenastolatki.blogspot.com/2012/11/nominacja-3.html

    OdpowiedzUsuń
  26. czytałam , czytałam , i nie mogłam przestać . :D bardzo mnie to zaintrygowało , tacy ludzie jak ty są inspiracją dla wielu czytelników . Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://madzieeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Trafiłam na twojego bloga przez ''zapytaj''. I bardzo zainteresował mnie pierwszy rozdział tak bardzo że przeczytałam wszystko.
    Świetnie piszesz... Czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam blogi które mają sens . Mówiąc szczerze to gdy trafiłam na twojego bloga i zobaczyłam długie opowiadanie... Pomyślałam....
    ''NIE! TYLKO NIE TO~! PEWNIE BĘDĄ TO JAKIEŚ NUDY ...''
    Byłam przekonana że tak długie opowiadanie nie jest ciekawe...
    Jednak się myliłam. Czytałam ten rozdział aż nagle się skończył. Szkoda ;< Z upragnieniem będę czekała na kolejny rozdział...
    zapraszam na mój blog dodaj się do obserwatorów
    http://do-notgiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. MAGIK? hahahahha z niebios chyba ;d
    czekam na kolejny XD

    OdpowiedzUsuń
  30. kobieto, masz wyobraznie. magik hahahaah ;D
    no nie pisalas nigdzie, ze to ty O_O
    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Hmm twój blog ma ciekawą fabułę, lecz element z wilkiem i Magikiem mi się nie podobały :) No i czytając twoje opowiadanie zauważyłam liczną ilość przekleństw, troszeczkę to razi po oczach. Zapraszam do siebie: http://myhistoryabout1d.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa fabuła.Ten rozdział podoba mi się chyba najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post ! Bardzo ciekawie piszesz! Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Award.
    Więcej info znajdziesz na moim blogu: wygodnieznaczymodnie.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Postanowiłam przeczytać sobie twoje opowiadanie przed snem, zaczęłam od prologu i właśnie skończyłam powyższy rozdział. Świetne, genialne, bomba! A to że bohaterka jest chamska to nawet dobrze, zawsze główne bohaterki są nudne i ma się wrażenie że na ich miejscu powiedziałabyś dużą więcej, z Dominiką tak nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, niezły rozdział^^
    Podoba mi sie nawiązanie do Paktofoniki.
    Czekam na nexta:) Charakter Dominiki jest w pożądku - w końcu jakaś bohaterka, która gdy usłyszy, że ktoś ją obraził nie chowa sie w łazience i nie płacze, tylko pokazuje na co ją stać.
    W wolnej chwili zapraszam na
    http://pokochacmarzenia.blogspot.com/
    Whenever

    OdpowiedzUsuń
  36. Cześć ! Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Award. Więcej info znajdziesz na moim blogu:
    http://we-and-other-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Dominika, jak i Twój blog i ten rozdział są zajebiste ! ;)
    Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  38. PISZESZ BEZBŁEDNIE BARDZO MI SIE PODOBA ;] say-yes-to-be-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piszesz fajnie, ale czy wszyscy muszą używać oklepanego tematu Paktofoniki ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawie opowiadasz i gdyby nie to e nie lubię Paktofoniki... -,-) to było by mega. Zadałam pytanie na zapytaj :) wstawiam link do bloga(obserwuję cię) czekam n odwdzięczenie się!fable--or-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny blog. masz bardzoo ale to bardzoo ciekawe opowiadania. Będę tutaj wpadać regularnie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe jak zawsze ! :D
    zapraszam do mnie.
    http://craazy-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobrze piszesz , i wg fajna ta bohaterka miała życie . Ja tam do twojego pisania nic nie mam jest okej :D Życzę miłego pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Rozdział mi sie bardzo podoba ^^ Szczerze muszę Ci powiedzieć że ten blog ląduje do moich zakładek i będę tu zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Piszesz ciekawie, nie czytałam od początku ale widać, że masz do tego talent. Jest tam parę błędów np. w cytacie " Z przyjemnością się z wami spotkam. Uprzedzam
    że mogę się trochę spóźnić. Dominika. " powinno być
    " Z przyjemnością się z wami spotkam, uprzedzam
    że mogę się trochę spóźnić." Dominika
    Tak mi się wydaję, ale ogólnie jest ok. Wpadnij do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawe opowiadanie , wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Opowiadanie interesujące, a szczególnie watek z wilkiem jest ciekawy. Główna bohaterka przypomina mi jakąś książkową, tylko nie pamiętam co ja czytałam, że natrafiłam na podobną bohaterkę. Ogólnie podoba mi się to co piszesz, bo jakby nie można się tu nudzić. Przynajmniej ja się nie nudzę gdy to czytam ;)

    Powodzenia w dalszym pisaniu !!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawy rozdział :D napewno jeszcze nie raz tu zaglądne


    wejdziesz ??? http://directionersblogers.blogspot.com/2012_11_01_archive.html

    http://www.blogger.com/template-editor.g?blogID=5983133678260905557

    OdpowiedzUsuń
  49. Szczerze podoba mi się sposób w jaki piszesz. :D
    Liczę na kolejne Twoje opowiadanie z podobną treścią.
    Fajny blog i będę go częściej odwiedzać. ^^
    Zapraszam tutaj - http://enjoythewholeandanotherdicktothis.blogspot.com/2012/11/everyday-kamila.html#comment-form
    Obserwacja-Obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  50. Nawet spoko tylko mało opisów i zdziwiło mnie, że czasami zamiast dużych liter po kropce używasz myślnik i mała litera. Poza tymi to spoko jeszcze tu zajrzę :)

    A przy okazji link to mojego bloga i skomentuj jeśli możesz bo nie wiem czy fajne czy nie. Jak ci się spodoba będziesz obserwować?

    http://opowiadanko2swiaty.blogspot.com/

    Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  51. Naprawdę dobre opowiadanie. Na początku było trochę powtórzeń (słowo 'sms') i wykonawcy (Magik, Styles), których opisałaś nie przypadają mi do gustu, aczkolwiek opowiadanie jest dobre. Ej, może nawet i świetne! Oczywiście będę tu zaglądać w celu czytania, a jakiego by innego?! Jeszcze raz piszę, świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Głośno jest o Magiku nawet tyle po jego śmierci,każdy go ma w sercu,a opowiadanie podoba mi się w skali 4/5

    http://styleeworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Podoba mi się ! Oby tak dalej,
    wg mnie nic dadać nic ująć
    zajrze tu jeszcze. Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeju, masz talent do pisania, Myslalam ze bedzie takie sobie, ale, bardzo ciekawe, Jak dla mnie, c:

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie, że po śmierci Magika ktoś postanowił trochę o nim powspominać i w ogóle poruszyć jego temat :)
    Ogólnie opowiadanie mi się bardzo podoba, przeczytałam rozdział i myślę, ze w wolnym czasie przeczytam d początku ;)
    Zauważyłam kilka błędów, ale nieistotnych, każdemu się zdarza !
    Piszesz bardzo dobrze, rób to dalej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://heycuteboy.blogspot.co.uk/
    i http://dont-leave-me-any-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgadzam się z Patrycją, fajnie, że ludzie o nim pamiętają :)
    Mimo, że ne należę do fanek Paktofoniki, to mi się łza w oku zakręciła, gdy przeczytałam słowo "Magik".
    Fajny styl pisania, będę wpadać częściej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://onedirectionnstolemyheart.blogspot.com/
    http://karabelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale fajnie się czyta twoje posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. znaczy mnie sie nie podoba temat ;/ ale nawet nawet

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawe. Ale temat taki sobie. Dodam się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  60. przeczytałam początek i mi się spodobał więc zaczynam czytać.
    relacje na temat bloga zdam, jak przeczytam całość.
    Ale początek swietny. < 3

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. - Cheryl.♥
    fierce-vindictive-crazy-frank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. szczerze mówiąc bardzo mnie to zaciekawiło. Ciekawie piszesz, lubię czytać takie opowiadania. W wyglądzie bloga podoba mi się to że jest prosty i bez zbędnych "dupereli". Życzę jeszcze wytrwałości w pisaniu :D
    best-stories-under-the-sun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie mogłam się oderwać, będę zaglądała blog mi się spodobał. Widać że lubisz to co robisz i sprawia ci to przyjemność. OBY TAK DALEJ :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Spodobalo mi się ; ))
    Zacznę czytać od początku, bo ten rozdział bardzo mnie zaciekawił :))
    Oby tak dalej ; **
    Zaciekawiło mnie to i czekam na dalsze części bo ten blog jest na prawdę świetny, a opowiadania piszesz ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie złość się na osobę która napisała że bohaterka którą ''jesteś'' w opowiadaniu jest chamska. To przez narrację pamiętnikarską. Nie musisz się tak denrwować : )
    Jeśli chodzi o opowiadanie to jest przyjemne, jednakże ja pasjonuję się raczej literaturą fantasy, ale jest bardzo OK.
    Zachowanie bohaterki ma wzbudzać w czytelnikach uczucia, nie zawsze te dobre.. i to Ci się pięknie udaje, dlatego nie sądze że niestosowne zachowanie bohaterki jest złe. Musimy zrozumieć tę postać, ponieważ w tym cały sens sztuki : )
    Uważam że nie powinnaś uzależniać się od ankiety jeśli chodzi o twoje opowiadanie, to powinno być twoje dzieło. Nie wiem jak inni, ale ja chciałabym zobaczyć taką postać którą wymyślisz tylko ty i może być ona kontrowersyjna
    :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Napisałaś na zapytaj, że jesteś gotowa na krytykę. Po przeczytaniu tego rozmyślałam o jaką Ci, kurwa, krytykę chodzi !? Przecież TO co Ty napisałaś jest ŚWIETNE, żeby nie powiedzieć ZAJEBISTE !!! Sory, że tak klne ... [ przyzwyczajenie ]. Przeważnie, jak widzę " Wejdziesz na bloga ? " To myślę sobie o kolejnych bezmózgich dzieciach piszących o niczym -,- W tym przypadku to co innego. Ty piszesz o czymś. Cieszę się, że takie osoby jak Ty, które zakładają bloga istnieją. Dzięki Nim [ i między innymi Tobie ] mam co czytać [ nie żebym nie czytała książek, ale chodzi o "książki" wymyślane przez internautów ] . Świetny blog . Będę go obserwowała ;]

    OdpowiedzUsuń
  66. Super rozdział, ale mam małą uwagę, pewnie wiesz,że Paktofonika już nie koncertuje itp. Magik nie żyje itd. ale nawet fajne jest to jak opisałaś te spotkanie, jestem ciekawa co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetnie piszesz ! Podoba mi sie ta prawdziwa przyjaźń między dziewczyną a wilkiem . W realnym świecie jest to jak by nie możliwe , a oni są jak para ludzkich przyjaciół . To jest piękne - to tylko moje wrażenia , ale z chęcia przeczytam dalej ;)
    Jak chcesz poczytać, to ja też piszę opowiadanie ;) http://domi816.bloa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  68. ŚWIETNIE BARDZO MI SIĘ PODOBA. !
    Na taki blog czekałam : 3

    Jeśli chcesz to wpadnij ;3 bedzie mi miło http://larrystylinsonopowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. good SITE.......ajalali visit to..
    http://gakmahal.blogspot.com/
    thanks..!

    OdpowiedzUsuń
  70. zostałaś nominowana na moim blogu http://dominikay-blog.blogspot.com/ C:

    OdpowiedzUsuń
  71. blog po prostu jest zajebisty , będę tu wpadać często , piszesz bardzo ciekawie , na prawdę jest genialny ! jeśli masz ochotę zapraszam też do mnie http://life-dreams-emotions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo dobrze piszesz. Bede zagladac, bo w koncu jakies dobre opowiadanie, a nie tylko o 1D... Widze, ze masz buja wyobraznie - od Rapu bo wilki w lesie :D. Ciekawe :D.
    zapraszam tez do mnie:
    http://swiatopoglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo fajnie piszesz. Będę tu wpadać częściej :) Może nawet polecę go u siebie :)
    zapraszam do mnie:
    womens-everyday.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo ciekawe. Nawet mnie wciągnęło :). podziwiam za twórczość. Serio m i się bardzo podoba ^^ (ewa12345.blogspot.com-mój blog, zapraszam :) )

    OdpowiedzUsuń
  75. Kolejny ciekawy rozdział :>
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie:
    meredithcrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Co ja bym dała by tak pisać <33 Ślicznie czekam na następną część ♥♥♥

    Zapraszam na mojego myślę , że się odwdzięczysz http://nicoleballoonblog.blogspot.com/ Oraz zaobserwuje jeżeli ty mojego też ;D

    OdpowiedzUsuń
  77. Niestety... na razie przeczytałam tylko to ,bo nie mam czasu na resztę ale naprawdę wejdę tu jeszcze i przeczytam wszystko co do joty :)
    Baaardzo fajny rozdział, podoba mi się i ... wgl .. swietnie piszesz :>
    (szczerze;p)
    a to link do mojego bloga który jest ogólny http://everydaytogether.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  78. Piszesz bardzo ciekawe, natomiast widzę, że masz sporo błędów. Nie miej mi za złe, ale spróbuj popracować nad pisownią. Z interpunkcją cienko.Sama treść wciągająca. Sama piszę od kilku lat. Napisałam już jedną książkę, może kiedyś opublikuję. Kształć się nadal. Wierzę, że będziesz w przyszłości naprawdę świetna.! ^.^ Zapraszam do siebie http://emo-deathisnotdying-scene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie przeczytałam całego rozdziału i powiem szczerze, że tylko początek. Jak tylko zobaczyłam słowa "Magik", "Paktofonika", to od razu przestałam czytać. Później jak przewijałam w dół to przemknął mi gdzieś "Fokus"... Po co to? Zapewne zaczęłaś pisać po obejrzeniu "Jesteś bogiem", prawda? Moim zdaniem mógłby być tu ktoś inny niż Pfk, bynajmniej ktoś kto żyje, może jakiś Pezet czy coś... Ale ogólnie nie podoba mi się to, bo rap to muzyka o życiu a Ty tworzysz jakieś dziwne bajki o tym, że Magik pisze SMSa do jakiejś zdesperowanej dziewczyny którą rzekomo chciał pożreć wilk. Taka jest moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  80. Oczywiście pisz dalej, bo widać, że masz potencjał i umiesz pisać, masz szeroki zasób słów, ale nie podoba mi się fabuła. To wszystko ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  81. woow opowiadanie na serio fajne, ciekawe. widać, że lubisz pisać i masz pomysły .ale trochę błędy .ale taki szczegół też je popełniam zresztą każdy ; )
    Pozdrawiam Aśś
    i zapraszam do siebie ! : bo-najwazniejsze-chec-istnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. super.! naprawdę zaje*ista notatka,z chęcią przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  83. Super notka. Plusy są takie, że nie masz wszędzie bezsensownych dialogów i treść jest zwarta, dobre słownictwo. Ale minus jest także i on właściwie przekreśla twój talent. Oklepana fabuła na prawdę odtrąca nieprzeciętnego czytelnika. Stwórz własną historię bez żadnych gwiazd z życia publicznego ostatnich lat.
    Nukke.

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne! :)
    http://youwanttotryit.blogspot.com/ to mój blog w sumie to od niedawna piszę . Mam nadzieję, że zajrzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Cześć!
    Tu Sharley Shy z Poradnika Pisarki.
    Ocena Twojego bloga została przeze mnie wykonana. Uprasza się o zapoznanie z nią, skomentowanie i zareklamowanie Poradnika u Siebie - wszystko jest zawarte w Regulaminie.
    Pozdrawiam, Sharr.

    OdpowiedzUsuń
  86. Przeczytałam początek i już cofnęłam się do 1 rozdziału ,
    dlatego że 1D :D Świetnie piszesz i bardzo dobrze się to czyta :D Hah kolejne opowiadanie mam do czytania .

    OdpowiedzUsuń
  87. Mi tam podoba się tytuł tego opowiadania...

    OdpowiedzUsuń