niedziela, 25 listopada 2012

Rozdział 19

-No, no, no. - Usłyszałam jakiś męski głos za sobą. Momentalnie się odwróciłam i zobaczyłam chłopaka mniej więcej w moim wieku. Miał brązowe włosy potraktowane żelem i okulary, które teraz zsuną na nos.

Na sobie miał szarą koszulkę, która świetnie opinała jego mięśnie i czarne rurki z obniżonym krokiem. Na stopach białe Nike z czarnym znaczkiem i torba też z Nike na ramieniu. Gdybym była bardziej ufna powiedziałabym " Brałabym cię jak drwal deskę, „ ale tak nie powiem. Znam takich, jako on. Kolejny facet, który posuwa każdą napotkana dziewczynę a potem ją zostawia. Nie jestem głupia.

cuckox3

Spojrzałam na chłopaka zniesmaczona, wstałam z fotelu fryzjerskiego i zapłaciłam za wykonaną pracę. Wychodząc z salonu fryzjerskiego minęłam chłopaka i szepnęłam mu na ucho:·-Cieszę się, że ci się podoba....- Zrobiłam przerwę, bo nie znałam jego imienia, ale szybko wleciały mi do głowy odpowiednie słowa.- Panie idealny. - Wypowiedziałam to z lekką kpiną i odeszłam razem z małą.


Siedziałam razem z Julie w domu na kanapie i oglądałyśmy jakiś horror. Fajnie jest się opiekować taką słodką dziewczynką. 
-Wiesz, co Nika? - Do moich uszu doszedł głos blondynki. Przeniosłam na nią lekko zaskoczona wzrok.
-Powiedziałaś do mnie Nika?- Dalej byłam w szoku, ponieważ nikt do mnie wcześniej tak nie mówił.
-No... Tak. - Odpowiedziała niepewnie.
-Wiesz, że jesteś pierwszą osobą, która tak do mnie powiedziała? - Posłałam jej ciepły uśmiech.
-Serio? - Zdziwiła się.
-Serio. - Potwierdziłam. - No, ale mów, co ode mnie chciałaś.
-Chciałam ci powiedzieć, że teraz wyglądasz całkiem jak moja mama, kiedy była młoda. - Uśmiechnęła się szeroko a jej oczy tętniły szczęściem. W odpowiedzi posłałam jej tylko szczery uśmiech i wróciłam do oglądania filmu.

-Idę spać. - Usłyszałam markotny głos niebieskookiej. Oderwałam wzrok od plazmy i przeniosłam go w stronę okna. Na dworze było już ciemno i prószył gęsty śnieg.
-A nie jesteś głodna? - Zapytałam.
-Nie. - I tyle ja widziałam. Rozejrzałam się Sie po salonie i kiedy nic mnie nie zainteresowało wyłączyłam TV, podniosłam swój zgrabny tyłek z kanapy i podreptałam do kuchni. Przygotowałam sobie szybko płatki na mleku i usiadłam do stołu. Po kilku minutach zjadłam swoja kolację i opuściłam pomieszczenie.

Siedziałam na parapecie w swojej sypialni i patrzyłam na płatki śniegu spadające z nieba. Co jakiś czas chodnikiem przechodziło paru nastolatków w moim wieku lub trochę młodszych nie przejmując się późną godziną. Cały Londyn był oświetlony milionem światełek, co dodawało temu miastu uroku. Wszystko niby takie piękne a w rzeczywistości to ponury świat. Wszyscy się gdzieś spieszą i próbują uporać ze swoimi problemami. - Westchnęłam głośno i zeskoczyłam z parapetu. Powolnym krokiem dotarłam do miękkiego i ciepłego łóżka, po czym wskoczyłam pod pierzynkę. Nie minęła minuta a ja już w ciemnej krainie rozpierdalałam wszystko i wszystkich moim czołgiem.


-Nika wstawaj. - Jakiś stłumiony głos odbijał się jak echo w mojej głowie. Zakryłam się cała kołdrą i go zignorowałam. -Wstawaj! - Teraz usłyszałam wrzask Julie nad moim uchem. Jak oparzona zerwałam się z łóżka przy okazji walać małą w głowę. -Ała! - Pisnęła i spiorunowała mnie wzrokiem.
-Ups. - Zrobiłam niewinną minkę i wybiegłam z pokoju a ośmiolatka za mną z poduszką w ręku. Zaczęłyśmy się ganiać wokół kanapy do póki nie potknęłam się o jakiś kabel. Leżąc plackiem na zimnych panelach oberwałam w łeb poduszką i zostałam brutalnie zaatakowana łaskotkami przez dziewczynkę. 
-Ej to nie fair! - Krzyknęłam.
-Właśnie, że fair! - Zaśmiała się melodyjnie a ja razem z nią. Kiedy już się opanowałyśmy poszłyśmy do kuchni w celu zjedzenia jakiegoś śniadania a raczej obiadu, ponieważ była godzina 13:20. Jula usiadła na krześle a ja otworzyłam lodówkę.
-Mogą być kanapki z serem i pomidorem? - Zapytałam. W odpowiedzi usłyszałam tylko krótkie " tak " i zaczęłam brać się za przygotowywanie kanapek.

-Co będziemy dziś robiły? - Zapytała mała, kiedy siedziałyśmy w jej pokoju na łóżku i ja robiłam jej robiłam dobieranego koka.
-Co powiesz na łyżwy? - Zaproponowałam.
-Tak! - Pisnęła szczęśliwa. - Jak ja dawno nie byłam na łyżwach? - Dodała.
-Ja też. - Uśmiechnęłam się. - Skończone! -Krzyknęłam szczęśliwa, kiedy skończyłam robić jej fryzurę.
-Dzięki. - Cmoknęła mnie w policzek i podbiegła do szafy. Otworzyła ją i zaczęła zastanawiać się, co założyć przybierając taki śmieszny, zamyślony wyraz twarzy. - Nie mam się, w co ubrać. - Stwierdziła po kilku minutach. W odpowiedzi tylko się zaśmiałam, bo jej szafa aż pękała w szwach po ostatnich zakupach.
-Zaraz się coś poradzi. - Stanęłam obok niej i po chwilowym namyśle podałam jej kremowy sweter za tyłek i czarne legginsy ocieplane. Do tego czarną, zimową kurtkę, beżową czapkę z motywami zimowymi i również kremowe emu za kostkę.
-Dzięki. - Po tych słowach zniknęła za drzwiami swojej łazienki a ja poszłam do siebie. Również stanęłam przed szafą i po długim namyśle wyjęłam z niej jasne rurki, siwy sweter w renifery, czarny płaszcz i czarne emu. Z ubraniami weszłam do łazienki i wykonałam poranną toaletę.


Po łyżwach udałyśmy się do kawiarni na gorącą czekoladę. Strasznie Sie zmęczyła i zaliczyłam dwie gleby. Trochę mnie boli tyłek, ale jakoś przeżyję. Natomiast Julka przewróciła się tylko raz, ale nic jej nie jest.
-Coś podać? - Nad sobą usłyszałam głos jakiejś młodej dziewczyny. Podniosłam na nią wzrok i zobaczyłam drobną blondynkę mniej więcej w moim wieku z czekoladowymi oczami.
-Dwie gorące czekolady. - Rzuciłam i powędrowałam wzrokiem na tętniące życiem ulice Londynu. Wszyscy tak jak zawsze się gdzieś spieszyli.
-Można? - Z zadumy wyrwał mnie czyjś niski głos. Nie patrząc nawet, kto to taki odpowiedziałam stanowczo " nie, „ ale osoba chyba olała moje słowa i usiadła na wolnym krześle.
-Cześć jestem...CDN

Hej. Na początek chcę o czymś przypomnieć. Jak wiecie
na blogu istnieje zakładka, w której możecie zareklamować swojego bloga i informować mnie o
nowych rozdziałach lub notkach u was, ale tylko wtedy, kiedy będę tego chciała? Więc bardzo
proszę nie spamujcie w komentarzu pod rozdziałem! To na prawdę nie jest miłe.
Chcę też polecić bloga pewnej dziewczyny. Mam nadzieję, że wam się on spodoba. Jak
możecie to go komentujcie?;) Autorka jest bardzo ciekawa opinii innych.
A teraz przechodząc do tego rozdziału. Moim zdaniem jest on nudny. Nic sie w nim nie dzieje i
jest trochę za długi. Przepraszam was za to. Swoja opinie na jego temat wyraźcie w postaci
komentarza. To dla mnie bardzo wiele znaczy. Pozdrawiam Mila. <3

89 komentarzy:

  1. Strasznie rozbawiłaś mnie z tym czołgiem :D I nie wiem jak możesz twierdzić, ze nic się nie działo, przecież poranna wojna łaskotkowa to straszne przeżycie!! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheh, nie co ty fajny ten rozdział. ; d

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem o co Ci chodzi mówiąc, że ten rozdział nie jest ciekawy. Przecież 'Nika' poznała nowego chłopaka 'Pana Idealnego' ; 3

    Według mnie świetny ~ tak jak inne ~ rozdział . ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne,zapraszam na mojego bloga

    http://zakreconyswiatnastolatkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pan idealny XD hhahaha fajnie fajnie NIKE.
    Zawsze tu zaglądam i bede robić to samo dalej :)))
    http://takazwyklaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre, dobre :D.
    Fajnie piszesz, masz taki lekki, przyjemny styl pisma, ze chce sie czytać więcej. Nie ma niepotrzebnych sztywnych opisów, wręcz przeciwnie.
    Pozdrawiam i pisz dalej :D
    http://nad-przepasca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze opowiadanie świata.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierdzielisz..
    Dobry rozdział nigdy nie jest za długi.. I właśnie dla tego mam pewnien nie dosyt.. ;P

    Poradze coś. Nie wpieprzaj zdjęć między wersy. To strasznie dekoncentruje. Zaczęłam czytać, wszystko ładnie, pięknie i trafiłam na zdjęcie. Zapatrzyłam się i musiałam zacząć od nowa. ;D i od razu zanalazłam błąd. Zsunął. Lepiej żebyś dawała to w załączniku czy tam hiperłączu. Tak jak zrobiłaś z salonem. (I szczerze? też bym brała. ;D)

    No więc. Jak będziesz miała czas to informuj mnie o nowych notkach. Jestem bardzo ciekawa dalszych przeżyć Niki. ;)

    Pozdrawiam. ;*

    lil-evans.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rozdział:)
    Ale kiedy w opowiadaniu znowu pojawią się chłopaki z 1D?

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się z powyższymi komentarzami ;) luknij czasem do mnie http://teenagersrainbowstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny blog, będę odwiedzać ;)
    http://monika-mojezycie-mojswiat.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaa spoko :D piękne pisz!!! ale dużo nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ;D mimo że nigdy nie czytałam takich opowiadań znaczy masz dość specyficzny język ale podoba mi się ta odmienność :D czuć od twoich słów wiele szczerości i kocham to w pisarzach nie boisz się pisać tego co myślisz i bardzo mnie to sie podoba ;D proszę pisz więcej ;P
    Mam nadziej że będziesz pisała jeszcze więcej i mimo wszystko pamiętaj że masz swoich czytelników którzy zawsze będą czytać twoje opowiadania więc pisz dla nich i dla siebie ;)
    Pozdrawiam Martyna ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog :)
    zapraszam do mnie : timetalllin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bosko piszesz masz talent i nie mogę sie doczekac dalszej częsci :P
    Chętnie bd wpadała i czytała :P +obserwuję
    http://loveit666.blogspot.com/ :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, najlepsze jest to "Brałabym Cię, jak drwal deskę"
    A co do rozdziału boski *,*
    Bóg cię obdarzył wymyślaniem opowiadań :D
    Zapraszam do mnie - > wefoundfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jest super sądze ze masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niekótre wyrazy i zdania są mało profesjonalne ale może i lepiej :) Dobrze piszesz, ciekawie ale nie zanudzasz. Mi się podoba <3


    Zapraszam w wolnej chwili: http://leverlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie ten rozdział jest fajny. Tylko... po raz kolejny urwałaś w ciekawym momencie i będę główkowała, kto się przysiadł do tego stolika xD
    Także nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Geenialne ! :D Pisz dalej ! Bardzo mi się podoba twój blog i nie mogę się doczekać następnej notki . Szybko napisz następny rozdział . Zapraszam też do siebie : http://rzygamtenczomxd.blogspot.com/
    http://chce-poczuc-smak-twoich-ust.blogspot.com/
    Dziękujeem < 3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajebiściee ! :)
    Ej sory za ten komentarz wcześniejszy ale ja wtedy przeczytałam tylko ostatni kom i nie za bardzo wiedziałam co napisać ;]
    Ale teraz nadrobiłam i czekan na nn
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie bardzo sie podoba;)

    obserwujemy?http://poower-puff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki tam nudny, genialny ;P
    Czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się, masz fajny styl pisania. będę tu częściej wpadać. zapraszam na http://2012-hogwart.blogspot.com/ . nie mój, ale bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny, fajny, będę tu zaglądac regularnie. :) chciałam zapprosić do mnie, ale pani powyżej już to zrobiła. :) dziękuje, fluffy! http://2012-hogwart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog , będę zaglądała tu częściej ! Trochę za długi ten rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moment z czołgiem najlepszy : D
    Podobają mi się opisy, miło się czyta. Pozdrawiam, xx.

    narumi-naruumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się twój blog. będę go odwiedzał

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi tak jak Wam - podoba się ten blog :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest super !;) strasznie zaciekawia :D Wspaniale piszesz mam nadzieje, że w krótce nowy rozdział ;D
    Zapraszam do mnie :
    http://qwwewe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, podoba mi się! ; D Obserwujemy? http://kawuu.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytałam go już wcześniej, ale zapomniałam skomentować. Fajnie to wszystko wymyśliłaś, jestem ciekawa co będzie w następnym rozdziale :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie napisane . : ) Owszem post może nie kipi akcją, ale bardzo przyjemnie się czyta , mi osobiście się podoba. : D Niestety nie czytałam Twojego bloga od początku ..prawdę mówiąc trafiłam tu po raz pierwszy , jednak w wolnym czasie nadrobię zaległości . : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny rozdział. Podoba mi się to, że dajesz zdjęcia w hiperłączu. Zapraszam na http://www.szarepaski.blog.pl - chciałabym, żebyś zareklamowała go tak jak ten powyżej.
    Emka

    OdpowiedzUsuń
  34. Super się czyta :)
    Zapraszam do mnie!
    http://mystical-fashion-pink-lips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Chwilami ciekawe, chwilami nie bardzo. ;> Ale pisz dalej. Tylko staraj się nie robić tak dziwnych błędów ortograficznych.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świety blog . Fajne rozdziały .
    Ten jest po prostu boski *.*
    Wciągnęłam się czytając ten rozdział . Po prostu jednym słowem - GENIALNE ! Pięknie piszesz i twoje wpisy są na prawde idealne . Pisz dalej ;) Idealny pan ;D
    Pozdrawiam ,
    Monika (zapytaj.onet.pl - jak byy co ^^)


    Ps. Zapraszam na bloga . Jeśli Ci i wam się spodoba to napiszcie komentarz co o nim sądzicie .
    Oto moje "dzieło" - http://secret-of-live.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. znakomicie piszesz, rób to dalej. miło mi się to czytało i na pewno będę odwiedzać ten blog.
    + obserwuję.
    http://discovertheirowndreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczerze mówiąc nie czytam blogów z opowiadaniem ale ten jest ciekawy obserwuję licze na rewanż http://kattecoloredgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. A więc od początku. Robisz kilka błędów ortograficznych, ale to każdemu się zdarza, więc okej ! :D Poza tym nie ma w tym rozdziale jakiejś ciekawej akcji, ale dzięki temu przyjemnie sie to czyta. Dlatego masz u mnie wielkiego plusa. Podobają mi się twoje rozdziały, serio :> Pisz tak dalej ! :D

    pozdrawiam : - *
    +obserwuje
    zapraszam : opowiadaniedagmaryoonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. super ! :D chodź do mnie : http://seeing-is-believing.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jej ! To jest po prostu świetne ! *.* Nie mam nic więcej do powiedzenia :3
    Obserwuję i liczę na to samo ;)

    czarne-chmury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Po raz kolejny. super opowiadanie ;)


    Zapraszam do mnie ;D

    malami-walczaca-o-optymizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolejny świetny rozdział. Czekam na następny! Wciągające to opowiadanie ;D

    http://you-feel-this-whore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. "w ciemnej krainie rozpierdalałam wszystko i wszystkich moim czołgiem. " Rozwaliłaś mnie tym! Kocham Cię, kocham ten twój styl pisania, i ta wojna łaskotkowa! Rozdział wcale nie nudny, wręcz przeciwnie, to taka fajna cześć opowiadania, lekka i przyjemna 'niecodzienna codzienność' :***

    OdpowiedzUsuń
  45. Super rozdział. SZczerze masz talent! ZazdrosZczę Ci. Blog mi się spodobał, więc będę wpadać częściej! I go polecę
    + Dodam się do obserwatorów:P Pozdrawiam,
    Zmieszana
    Ps. Zapraszam do siebie http://kolorowaaczerwona.blogspot.com/ :P

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawy blog, fajnie piszesz :)
    http://a-love-stor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Sposób pisania masz dobrze wyrobiony, więc miło się twoje rozdziały czyta. Wyłapałam podajże jeden błąd w tym rozdziale(no dobra, był jeszcze jeden składniowy, bo przecinek położyłaś przed cudzysłowiem: "nie,"), ale na tym się moja krytyka kończy. Czytając to zauważyłam ile mojemu stylowi pisma brakuje... będę musiała się poprawić ;) Od razu mam więcej ochoty na pisanie

    kampai.blogujacy.pl <--- moja pierwsza w życiu historia(może dlatego nie tak dobra). Jakbyś mogła to nie obraziłabym się na szczerą opinie ;)

    Pozdrawiam ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow fajnie napisalas ten rodzial wcale nie nudny, ma nowa ksywke troche tak dziwnie ze to byl tylko wielki sen :( ciekawi mnie czy pojawi sie One Direction czy bedzie tak jak jest

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne :)

    Zapraszam do mnie:

    http://monija-bitches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie jest nudny !
    Jest świetny!
    Jak każdy:D
    Kiedy następny?
    Bardzo spodobał mi się twój sposób narracji.



    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny rozdział. Podoba mi się. Fajnie, że dodajesz animacje. Raczej do niczego się nie mogę przyczepić.
    Czekam na kolejny rozdział ;)

    Przepraszam za [spam]
    ...
    Średniego wzrostu dziewczyna weszła do niewielkiego fioletowego pokoju, usiadła na krześle przy biurku. Na półce obok niej leżał stos wprawionych w ramki zdjęć. Oglądała je w ciszy. Tęskniła za dawnym życiem, gdzie cała rodzina była razem szczęśliwa , ale to już przeszłość. I nie wrócą tamte czasy. Odkąd rodzice zginęli w wypadku samochodowym pół roku temu, mieszka z babcią w Stratford oddalonym o kilka mil od rodzinnego miasta, w którym mieszkała od dziecka. Czy dziewczyna po stracie rodziców i trudnym okresie ułoży sobie w końcu życie ? Czy wpakuje się w niebezpieczeństwo ?
    Zapraszam na opowiadanie You By Me Side:
    http://you-by-my-side.blogspot.com/

    Zapraszam na zwiastun do mojego opowiadania oraz zapoznanie się z nowym bohaterem mojej książki.
    Wszystko znajdziesz w zakładkach. :)
    http://you-by-my-side.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo mnie to wciągnęło :D
    Gdy skończyłam czytać byłam zawiedziona że już koniec :(
    Naprawdę blog jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  53. na prawde masz talent! nareszcie znalazlam bloga na ktorym mozna poczytac na prawde ciekawe i wciagajace opowiadania :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Myślę, że zacznę śledzić twoje poczynania, gdyż masz dobry styl pisania.
    Zabieram się do czytania od pierwszego rozdziału :)
    Pozdrawiam xoxox
    ps.Zajrzyj i wyraź swoje zdanie, jestem strasznie ciekawa opinii kogoś, kto ma już wprawę. http://sheeranatorforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne <3
    http://one-direction-stories-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ciekawy blog , bardzo mnie to wciągnęło ;D

    Świetnie piszesz, mega talent ;]

    www.styloweconverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny rozdział .. Bardzo interesujący, bardzo wciąga.. Szzególnie urzekło mnie "patrzyłam na płatki śniegu spadające z nieba" :DD
    This is my blog : http://smileismyhungry.blogspot.com/
    Mam nadzieje że zaobserwujesz .. Ja zaobserwuje twój!

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziewczyno ! Ty masz talent ! ;O Pisz dalej<3 Fajnie by było, gdybyś kiedyś wydała swoją książkę ;3 :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Dosyć długi, ale bardzo fajnie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nudny?! haha , noo na pewno się z tym nie zgodzę :)
    Naprawdę bardzo fajny blog, wyszukane słowa , wszystko na swoim miejscu, ale... Jak mogłaś skończyć w takim momencie?! Musisz szybko napisać kolejny :) Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Podoba mi się, jedno z ciekawszych opowiadań które czytałam na blogach : )

    OdpowiedzUsuń
  62. fajnie piszesz, szkoda, że dopiero teraz dowiedziałam się o twoim blogu kiedy jest już 19 rozdział :p no i rozdział wcale nie jest NUDNY ;)
    zapraszam: lady-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. niezły rozdział! trafiłam tu dopiero teraz, ale zabieram się do czytania wcześniejszych :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajnie psizesz, popieram komentarz Lady Suzy :D
    Oto lik do naszego blooga: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. ej no zawsze musisz kończyć na takich ważnych momentach?:D
    ale rozdział fajny, czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ciekawie kończysz rozdziały, urywasz je w takich wciągających momentach, aż chce się czytać dalej.
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. super historyjka szkoda ze skonczzyłas ws takim momencie czekam na nastepny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajna historia ^ ^ Czekam na nastepny rozdział : )

    Pozdrawiam + dodaje do obserwowanych ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny rozdział ♥ Masz talent. pisz dalej. ;D
    Obserwuję od bardzo dawna. < 3
    Licze na rewanż ♥
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny rozdział, i na prawdę nie był nudy, przyjemnie się go czytał ;D

    http://anasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Naprawdę masz talent :)
    Strasznie mi się podoba ten blog, bardzo mnie zaciekawiłaś tym . Wpadłam przypadkiem , ale zostaje i zabieram sie do czytania poprzednich rozdziałów :)
    Naprawdę blog jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajny rozdział. Strasznie podobają mi się twoje opowiadania. Czytam je już od pewnego czasu i załuważyłam, że idzie ci coraz lepiej. Tylko tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  73. świetny blog, masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetnie napisane ;DD

    A szare tło wgląda genialnie z różowym nagłówkiem
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Strasznie fajny rozdział :) nie czytałam od początku, ale jak znajdę czas to chętnie przeczytam ;d Uważam, że masz talent do pisania i powinnaś go rozwijać, po tym jednym rozdziale co w tym momencie przeczytałam uważam, że warto abyś się rozwijała w tym kierunku :) pozdrawiam cię ;*

    OdpowiedzUsuń
  76. No no piszesz cudownie , jak ty zdobywasz czytelników .Już wiem piszesz przecudownie ! Masz taki lekki styl pisania ...
    Zapraszam do mnie http://lolaa1881.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo ciekawy rozdział, przeczytałam go jednym techem :) Aż lecę przeczytać całego bloga od początku :PP

    Ps. zapraszam na mojego nowego bloga, konieczne zostaw opinię :)

    http://diamonds-in-the-sky13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo mi się podoba !!
    zapraszam :P
    http://niesamowita-wakacyjna-przygoda-z-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Masz wielki talent.Pisz, pisz dalej. Czytało sie z miłą chęciom. :) Ślicznie, podoba mi sie bardzo :)
    ~Marcia~

    OdpowiedzUsuń
  80. Hmm... ciekawy wpis,miło się czyta.Myślałaś kiedyś o pisaniu książek.? Jak nie to pomyśl.xd Piszesz lekkim piórem ,i masz do tego talent.Chętnie kupiłabym twoją książkę ,gdybyś jakąś napisała.

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo mi się podoba jak piszesz, masz po prostu do tego talent:)

    OdpowiedzUsuń