środa, 21 listopada 2012

Rozdział 18

Otworzyłam drzwi a tam stała mała dziewczynka w blond włosach. Na sobie miała podarte jeansy, bluzę i jakąś chustkę owinięta wokół szyi. Jej blond, długie włosy opadały bezwładnie na ramiona a niebieskie jak ocean oczy były smutne. W jej prawej ręce znajdowała się puszka-zapewne na pieniądze.
W jednej chwili mój egoizm, chamstwo i bezduszność zniknęło jakby ktoś pstrykną palcami powodując brak tych "uczuć" w moim sercu. Ta mała na oko ośmioletnia dziewczynka sprawiła, że cierń zarastający moje serce usechł.
-Echem. - Na ziemię sprowadziło mnie odchrząknięcie blondynki. Potrząsnęłam lekko głową i posłałam jej pytające spojrzenie.
-Zbieram pieniądze na jedzenie. Dorzucisz coś? - Spojrzała na mnie błagalnym wzrokiem.
-Wejdź. - Gestem ręki zaprosiłam ją do środka, ponieważ jej ubiór nie był przystosowany do śniegu a obecnie padał gęsty śnieg i wiał wiatr. Niebieskooka przekroczyła próg mojego domu i podążyła za mną do kuchni.
-Usiądź. - Nakazałam wskazując na krzesło. Bez słowa wykonała moje polecenie a ja wyjęłam z szafki dwa kubki i herbatę. Nastawiłam wody i zasiadłam obok małej istotki.
-Jak masz na imię? - Zapytałam posyłając jej ciepły uśmiech.
-Julie. - Odpowiedziała nieśmiało a mnie od razu na wspomnienie tego imienia coś ukuło w sercu. - A ty? ·-Dominika. - Uśmiechnęłam się szczerze. -Gdzie są twoi rodzice? - Zadałam pytanie, które mnie strasznie ciekawiło. No, bo dlaczego taka mała dziewczynka musi zbierać pieniądze na jedzenie? ·-Nie wiem. -Wypowiedziała te słowa tak cicho, że ledwie usłyszałam. - Rok temu uciekłam z domu. - Dodała, ale tym razem wyraźnie.
-Mogę wiedzieć, dlaczego? ·-Oni mnie nie chcieli. Byłam dla nich tylko problemem, którego każdy chciał się pozbyć. - Rzekła smutno, ale i ze złością w głosie. Już miałam zadać kolejne pytanie, ale przerwał mi gwizd czajnika. Podniosłam się z krzesła i zalałam herbatę gorącą cieczą. Wzięłam dwa kubki do ręki i postawiłam je na stole. Znów usiadłam na krześle. Miedzy mną a Julie panowała cisza, którą mała po chwili przerwała.
-A twoi rodzice gdzie są? - Oderwałam wzrok od białego kubka i przeniosłam go na dziewczynkę. Jej wzrok domagał się odpowiedzi na pytanie.
-Nie żyją. - Oznajmiłam z lekkim uśmiechem.
-Och. - Jej oczy tak jakby przygasły. - Przepraszam nie wiedziałam. - Zaczęła się tłumaczyć.
-Spokojnie nic się nie stało. - Przez chwilę patrzyła na mnie uważnie, ale kiedy się już chyba przekonała, że mówię prawdę złapała w swoje zimne, małe łapki kubek z gorącą herbatą i upiła łyk. Zrobiłam to samo, co ona i przez kilka minut sączyłyśmy gorący płyn w miłej ciszy.
-To ja już będę szła. - Rzekła niespodziewanie Julie. Wstała z krzesła i już zaczęła iść do wyjścia, ale ją zatrzymałam.
-Co? Gdzie idziesz? Poczekaj! - Podeszłam do niej tym samym zastawiając jej drzwi. Uniosła do góry brwi i mi się przyglądała. - Gdzie chcesz pójść? - Zaciekawiłam się.
-Nie wiem. - Wzruszyła ramionami. - Prześpię się na jakiejś ławce lub coś. - Powiedziała to tak naturalnie. W jej głosie było słychać obojętność.
-Chcesz spać w takie zimno na ławce? - Zdziwiłam się.
-To dla mnie nic nowego. - Odpowiedziała.
-Nie żartuj sobie. Dobrze wiesz, że cię nie wypuszczę z domu w takie zimno. Dziś zostajesz na noc u mnie a jutro się coś wymyśli. - Posłałam jej promienny uśmiech i wyciągnęłam ku niej swoją dłoń. Blondynka złapała ją niepewnie a następnie spojrzała na mnie tymi swoimi pięknymi niebieskimi oczami. Teraz były one " uśmiechnięte " a nie smutne.

Siedziałam po turecku z laptopem na łóżku w swojej turkusowej sypialni z białymi meblami i sprawdzałam różne strony. Julia śpi w pokoju obok. Bardzo jest mi żal tej dziewczynki. Tyle czasu spędziła sama na ulicy bez bliskich. Mimo że znam ją kilka godzin to już się do niej przywiązałam. Tak wiem to dziwne, ale kiedy jestem z nią często się uśmiecham i nie jestem taka wredna, egoistyczna i chamska. Ona sprawia, że jestem tą samą dziewczyną, którą byłam przed śmiercią Julii. Wesołą, miłą, pomocną i przyjazną. Teraz jestem przeciwieństwem dawnej  ja. Sen, który w pewnym stopniu przeżyłam dał mi wiele do myślenia. Wiem, że nie warto ufać każdemu. - Westchnęłam cicho, wyłączyłam laptopa i odłożyłam go na szafkę nocną. Ociężale zeszłam z mięciutkiego łóżeczka i podreptałam do swojej prywatnej łazienki. Szybko zdjęłam z siebie dzisiejsze ubrania i weszłam pod prysznic. Odkręciłam ciepłą wodę i rozkoszowałam się tym jak ciepłe krople nawilżają moje ciało. Po piętnastu minutowym prysznicu wytarłam się ręcznikiem i założyłam krótkie, bawełniane, siwe spodenki i białą bokserkę. Wysuszyłam mokre, blond włosy a następnie je rozczesałam. Po skończeniu oganiania włosów wyszczotkowałam swoje białe perełki i opuściłam pomieszczenie gasząc za sobą światło. Będąc już w swojej sypialni rzuciłam się na łóżko niczym lew na antylopę i okryłam białą pierzyną.


Chodziłam razem z niebieskooką dziewczyną już trzy godziny po galerii i kupowałam jej ciuchy. Dziś rano wpadłam na pomysł żeby mała u mnie zamieszkała na jakiś czas a potem wniosę do sądu wniosek o prawda rodzicielskie nad blondynką. Ośmiolatka od razu się zgodziła i zaczęła mi dziękować, że jej pomagam. Dowiedziałam się, że jestem podobna do jej mamy tylko, że ona miała brązowe włosy. - Z przemyśleń wyrwał mnie głos dziewczynki.
-A te? - Zapytała wychodząc z przymierzalni w brązowych rurkach. W odpowiedzi pokazałam tylko kciuki do góry a mała wróciła s powrotem do  przymierzalni.

-To jak obcinamy? - Zapytała miła kobieta w czarnych włosach i grzywce na bok, która była fryzjerką Julie. Na oko miała jakieś trzydzieści lat.
-Tylko końcówki. - Rzekła. Czarnowłosa zabrała się za robotę a ja siedziałam na czarnej kanapie ze skóry i zastanawiałam się, jaką zrobić sobie fryzurę.
-Gotowe. - Z przemyśleń wyrwał mnie głos fryzjerki. Przeniosłam wzrok na jej klientkę i od razu usta wygięły się w uśmiech. 
-Wyglądasz pięknie. - Skomentowałam.
-Dzięki. - Odpowiedziała lekko się rumieniąc, dzięki czemu była jeszcze słodsza.
-A ty, jaką chcesz fryzurę? - Zapytała trzydziestolatka.
-Chcę przefarbować włosy na ciemny brąz. - Rzekłam. Kobieta gestem ręki pokazała żebym usiadła na fotelu i zabrała się do roboty. Po trzydziestu minutach obróciła mnie w stronę lustra a mnie aż zamurowało. Efekt końcowy sprawił, że sama siebie nie poznawałam. ( Tak teraz będzie wyglądała Dominika do końca opowiadania tylko, że bez tych okularów).

-No, no,no. - usłyszałam jakiś męski głos za sobą. Momentalnie się odwróciłam...CDN

Hejka ! ;) I jak wam się podoba rozdział ?
Przepraszam was za jakiekolwiek błędy ale pisałam szybko i nie miałam
czasu na poprawki. Tak więc wybaczcie mi. Chcę wam też podziękować za taką liczbę
komentarzy pod wcześniejszym rozdziałem. Wasza opinia wiele dla mnie
znaczy i motywuje do napisania kolejnego rozdziału. ;)
Następny planuję dodać kiedy będzie mniej więcej 45 komentarzy.
Liczę na was. ! <3


71 komentarzy:

  1. bardzo mi się pdoba blog i ta dziewczynka jaka słodka *.* ciekawe kto to będzie ten chłopak. :D
    zapraszam do mnie:
    http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebisty ze trak się wyrażę czekam na kolejny juak zawsze zresztą

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog . :D
    Ciekawie piszesz ;)
    Na pewno będę tu wpadać :D
    Też chcę wiedzieć cóż to za chłopak :D
    Zapraszam do mnie ;)
    julka-julkaa.bloigspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę smutne, ale na prawdę wciąga. A koniec na pewno zmusi do następnego odwiedzenia twojego bloga :D
    http://nienawidzeikocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i wciągający. :D Nie mogę się doczekać następnego. :D
    Wpadaj do mnie,
    all-for-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie piszesz *_*
    Ciekawe co to za chłopak...:D
    Czekam na następny:**<3 ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny rozdział ;)
    Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie <3
    Słodka ta dziewczynka :)
    I ciekawe kim jest ten chłopak ^^ Już nie mogę się doczekać :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo... jakaż ta dziewczynka jest słodka.:D
    A co do rozdziału to jest wspaniały. Czekam na kolejny.:D

    wpadnij:
    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes super i swietnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się twój styl pisania,na prawdę masz talent,postaraj się jakoś rozwijać.No i wbijaj do mnie http://snymojegozycia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam niecierpliwie na kolejny rozdział! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie piszesz i czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie piszesz! Przeczytałam tylko ten rozdział i bardzo mnie zaciekawiło. Więc niedługo zabieram się do czytania całego Twojego opowiadania. ;>

    Zapraszam do mojego bloga o przemyśleniach itp.:
    http://my-and-my-little-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebiaszczy! No megaaa! Cieszę się, że zawitałam na twojego bloga i mogę go czytać.. jest dla mnie natchnieniem :d
    Mam nadzieję że szybko pojawi się odpowiednia ilość komentarzy i dodasz rozdział.. Jestem bardzo ciekawa.. No jak nigdy ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się, podoba i czekam na więcej ;3
    + obserwuję ;D
    ~~~~~~~~~~
    Zapraszam do mnie:
    http://anasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe i interwsujące +obserwuje wpadnij http://peaceandloff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę sie że zerknęłam tutaj. Fajny rozdział, bardzo wciąga i fajna historia, nie mogę się doczekać następnego rozdziału♥♥♥
    tak poza tym to zapraszam do mnie- blog o moim życiu i mojej codzienności: http://kixia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytam dość długo tego bloga fajny :)
    kocham jak opisujesz każdy szczegół :)
    Zapraszam do siebie
    http://takazwyklaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. kurde,kocham. TEn blog jest przegenialny xd
    to ja z zapytajajajj xd
    http://dominikay-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Weszłam, bo wysłałaś mi link na zapytaj.
    Szczerze Ci powiem, że bardzo mi się spodobało.
    Opisywałaś wszystko bardzo dokładnie, ze szczegółami itp. :)
    Pisz dalej, bo naprawdę jest bardzo dobrze :)
    to mój blog: pamietnikzhogwartu.bloog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zadowolona że jestem tutaj i czytam tw bloga, w dzisiejszych czasach nie ma wielu tak dobrych ludzi jak Dominika, większość pewnie dała by z 5 zł , albo wygoniła za drzwi . Jeżeli znajdę czas przeczytam całość ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. kilka dni temu zostawilam ci komentarze na pierwszych postach i obiecalam ze przeczytam calosc. Dzisiaj znalazlam czas ktorego tak naprawde nie mialam ale olala lekcje z chemi i czytalam tego bloga od poczatku. Jak pisalam prolog mnie nie zainteresowal za bardzo ale jak zaczelam czytac to sie oderwac nie moglam a jak doszlam do 18 to odrazu chcialam isc dalej a tu kurwa ostatni rodzial musze czekac :o Twoj blog jest niesamowity i sie tylko zastanawiam czemu ja nazwalas Dominika? xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, cudowny rozdział *____*
    Zapraszam do mnie ;*

    http://1d-marry-69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne opowiadanie! naprawde masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piszesz bardzo ładne opowiadanie! Jak znajdę czas to przeczytam całe ! :D Myślę, że mnie zaciekawi :) Zazdroszczę talentu. Dodaję do obserwowanych. mój blog -> http://cherler-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  27. Właśnie skończyłam czytać wszystkie rozdziały i powiem Ci,że masz niesamowity talent!
    Świetnie piszesz i potrafisz się wczuć w daną sytuację :)
    Jak to czytałam,czułam się jak główna bohaterka,jest bardzo do mnie podobna.No może nie jeśli chodzi o przekleństwa i stosunek do niektórych osób,ale tak ogólnie to tak jakby ktoś napisał mi mój życiorys w kilkunastu rozdziałach.Bardzo mi się tutaj podoba i na pewno będę tutaj powracała,a ten rozdział wyszedł na prawdę dobrze.Wszystko mi się podoba jedyne co mnie,że tak powiem raziło,to literki,ja zmieniłabym kolor literek na czarny,ale te szare dopełniają wyglądu więc jest ok.
    Do następnego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oddaj mi swój talent. Ty tak bosko piszesz, a ja nawet opowiadania na polski napisać nie umiem . ; 3

    Ciekawy rozdział. ;^

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiem, że komentarz nie na temat, ale chciałam ci podziękować za dobrą radę o zmianie tła w blogu. Teraz wygląda o niebo lepiej, dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Super rozdział ;P Podoba mi się ;D jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  31. Taaa jest świetny♥ Bardzo ładnie piszesz i nie moge się doczekać nowych notek :D Zapraszam dom mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ładnie piszesz i ten rozdział był świetny

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze mówiąc, weszłam tu dopiero przed chwilką i z ciekawości przeczytałam ten rozdział, co mnie zaciągnęło aby zacząć czytać od początku. Przenoszę się do pierwszego i czytam kolejne, i kolejne... Oceniając ten rozdział mogę powiedzieć że piszesz niesamowicie ! Sama piszę opowiadanie , ale na pewno ci nie dorównam... Jeśli miałabyś ochotę i oczywiście czas, poświęć chwilkę i wpadnij do mnie. Jest bardzo ciekawa twojej opinii .
    www.cherytalk98.pinger.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Troszkę przydługi ten rozdział ;D Ale całkiem ładnie piszesz :)
    Proszę, oto mój blog - http://renesmee--cullen.blogspot.com/ <--nie mistrzostwo świata, ale roczny staż na karku i ponad 160 rozdziałów jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz niesamowity talent do pisania. Mogę wiedzieć ile masz lat? :)

    www.myroseway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie piszesz :**
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest naprawdę dobry. Masz talent :) Tylko strasznie mało dajesz o chłopakach z 1D, tak mi się wydaje przynajmniej. ; p
    Zapraszam też do mnie:
    http://inlovewith1dstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Yyyy nie no takie masz kobieto pomysły że nie mogę. Podoba mi się bardzo i to tak bardzo, bardzo. Przerywasz w takich momentach że na prawdę nie mogę doczekać się dalszych losów Dominiki.... Powodzenia, i proszę pisz szybciej ><

    OdpowiedzUsuń
  39. Super opowiadanie, jesteś prawdziwa w tym co robisz. Wbijaj do mnie http://snymojegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładnie piszesz ! Zachęcasz do wchodzenia tu :) Nie powinnaś nic zmieniać :* Zapraszam do sb - kawaleqmnie.bloog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne opowiadanie . ;)
    Dodawaj następne rozdziały . x33
    ______________
    Kaśś. ; *

    OdpowiedzUsuń
  42. najpiękniejsze opowiadanie jakie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  43. blog odkryłam przez zapytaj i już wiem,ż bede tu czesto wpadać

    OdpowiedzUsuń
  44. Super, bardzo mi się podoba, i czekam na więcej :-)

    Klikam"dodaj do obserwatorów" i liczę na to samo :)
    Zapraszam do mnie :)

    www.zombielifelive.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  45. smutne ale piękne talie wciągające bd częstrzym gościem... skomentuj mojego bloga http://www.kari.e-blogi.pl/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie napisane ;DD
    Wpadam tu często
    Obserwuję
    Nagłówek był ładniejszy jak był niebieski i takie jasne tło
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Spodobał mi się ten rozdział.
    Jestem ciekawa, co się dalej wydarzy! :))
    meredithcrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne!
    mylittleworld-nicolla.blogspot.com U mnie konkurs Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej piszesz ciekawe notki. Szerze :D obserwuję liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładnie i ciekawie piszesz. Szczerze? jeśli pisałaś to na "szybko" to szacunek.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeszcze nie ma kolejnego rozdziału?! Pisz jak najszybciej, bo nie mogę się już doczekać! ;d
    Ta dziewczynka jest słodka. *_*

    Zapraszam do mnie: mint-york.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziewczyno! Jesteś genialna *.* Pisz kolejny rozdział, już się nie mogę doczekać. Zajebiście piszesz :) Jeżeli to było pisane na szybko, to mega szacun ;D Obserwuję twojego bloga :) Pozdrawiam i liczę na rewanż
    http://you-feel-this-whore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. *o*
    WOW!

    NIESAMOWICIE PISZESZ!

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajne, ciekawy styl pisania. Pozazdrościć.
    Pozdrawiam:)Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  55. Niezła przemiana Dominiki.. Jestem ciekawa kim jest ten mężczyzna.. :) :* Czekam na c.d :* Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  56. WOW ! Twoje opowiadanie jest niesamowite! Bardzo zainteresował mnie ten rozdział i bardzo bardzo bardzo ciekawi mnie kim jest ten mężczyzna. Chciałabym zaprosić Cię na mojego bloga z opowiadaniem o One Direction :* Jeżeli przeczytałaś to proszę zostaw komentarz pod najnowszym rozdziałem :* xoxo ;**http://myhistoryabout1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Mi się bardzo spodobało. Jednak opis dziewczynki powinien być bardziej szczegółowy.

    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Spodobało mi się. Co do opisu, dziewczynki, co napisała Marylland to ja wolę tak ja jest. Nienawidzę długich opisów. Nie lubię za bardzo... obyczajówek czy czegoś takiego o normalnym życiu, ale to jest akurat fajne. Zero przynudzania :D
    Zapraszam do siebie:
    http://daughters-of-gloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. ojejj... rozdział mega ;-)
    naprawdę, bardzo mi się podoba blog .<3
    kocham to ! .<3

    zapraszam do mnie http://shadow-really-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Super ;)

    dziewczyna z zapytaj sasetka ;]

    OdpowiedzUsuń
  61. Dopiero teraz znalazłam, ale bardzo mi się spodobała.
    A więc zaczynam czytać. ;)
    I oczywiście zapraszam do siebie. ♥
    http://feisty-quarrelsome-sincere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Chciałabym Ci bardzo podziękować za komentarz. Jestem pod wrażeniem, że przeczytałaś moje wypociny mimo niechęci do Justina, to się nazywa poświęcenie! : D
    Jednak do rzeczy, oceniałam już Twój blog, więc uwzględnię parę rzeczy, które już zapewne poruszyłam na poradniku. Zauważyłam, że ten post jest naprawdę - dopracowany. Używasz coraz ciekawszych epitetów, starannie ubarwiasz nimi tekst i widzę, że wprowadzasz nowe wątki do opowiadania - mam namyśli dziewczynę, która swoją drogą jest cudowna i już skradła moje serce!
    Wyznam Ci szczerze, że również nie czytuję opowiadań typu One Direction, ale zniosę wszystko, jeśli coś jest naprawdę dopracowane, a ty zmierzasz właśnie w tym kierunku, więc kto wie? Może zajrzę tu jeszcze nie raz?
    Mam nadzieję, że przy kolejnym poście zarzucisz nas porcją ciekawych zdjęć, związanych nieco bardziej z treścią rozdziału, niż z samymi pojedynczymi wątkami, bo to naprawdę nadaje postowi swoistego klimatu. Ja sama czekam na rozwinięcie akcji, mam nadzieję, że uda mi się zaobserwować zmiany, oczywiście na lepsze!
    Czytelników i weny!
    Sharley.

    ps. Jeśli JUSTIN gryzie cię w opowiadaniach, to co powiesz na takiego Justina, który nie jest Justinem? - www.jedna-chwila-jb.blogspot.com - nie zrażaj się adresem, zakładałam bloga półtora roku temu :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Extra! Boże, ty świetnie piszesz!

    Zapraszam: http://onedirection-is-my-music.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Kolejny świetny post :D
    Chce już następny :**
    Zapraszam do mnie http://moja-pasja-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny post. Strasznie się wciągnęłam.
    Czekam na następny i zapraszam do siebie. :))
    tajemnicca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń