wtorek, 6 listopada 2012

Rozdział 15

OJPDLKURWAMAĆ ! - krzyknęłam na całą klasę przez przypadek. Rozejrzałam się energicznie po klasie i zauważyłam że siedzą w niej 3 nowe dziewczyny. Były to typowe plastiki. Tona tapety na twarzy, różowe ciuszki i blond kłaki. Nie lubię takich dziewczyn. - wróciłam wzrokiem do swojej ławki i wlepiłam gały na tą nową. Jej ryj wyglądał jakby słoń jej dupą przygniótł. - Fuu. Ławkę mi jeszcze zarazi. - moje przemyślenia przerwał głos dziewczyny.
-Co się tak patrzysz ? - zakpiła sobie ze mnie i uśmiechnęła wrednie. Najpierw popatrzyłam na nią z obrzydzeniem a potem wzięłam za szmaty i podniosłam z krzesła.
-Jak do mnie mówisz to wstań. - stałam z nią twarz w twarz. W klasie panowała cisza a uczniowie i matematyczka patrzyli na nas.
-Pff. - prychnęła.
-Jesteś koniem że prychasz ? - zapytałam i uniosłam brwi do góry. Nie usłyszałam odpowiedzi ale zamiast niej chichoty uczniów. - Zabieraj swoje rzeczy z mojej ławki i zejdź mi z oczu. - dodałam.
-Nie. Masz dużo wolnych ławek więc sobie w którejś usiądź. - i znów siadła na krześle. No nie powiem że mnie nie wkurzyła.
-Słuchaj. - znów ją podniosłam. - To ty tu jesteś nowa więc się dostosuj do pewnych zasad a jak nie to możesz wypierdalać z tej klasy. - warknęłam na co klasa zrobiła " Uuuu.. ".
-Mój tata inwestuje w tą szkołę sporo kasy więc lepiej uważaj na słowa. - posłała mi wredny uśmiech.
-Sorry ale nie jesteśmy już w 3 klasie podstawówki i chyba nie bronimy się już rodzicami. - rzekłam z kpiną, wypchałam ją z ławki i sama w niej usiadłam. Blondi jeszcze stała i się coś sapała ale ja nic nie słyszałam bo założyłam na uszy słuchawki. Wszyscy wrócili do tematu lekcji prócz mnie oczywiście.


Siedziałam w swoim cieplutkim, nieposprzątanym domu na parapecie i patrzyłam przez szybę okna na deszczowy Londyn. Niebo było w kolorze prawie czarnym i sączył się z niego deszcz. - typowa pogoda jak na Londyn. Całe siedem godzin w szkole minęło mi nudno. Raz przyczepiła się do mnie ta blondi i jej koleżaneczki ale szybko sobie odpuściły kiedy zauważyły że nic sobie nie robię z ich wyzwisk. Zapowiada się ciekawy rok szkolny. - mimowolnie na ustach pokazał się wredny uśmieszek. - oderwałam się od myśli i wzrokiem utkwiłam na zegarku, który wskazywał godzinę 17:58. - westchnęłam, zeskoczyłam z parapetu i wolnym krokiem dotarłam do kuchni zawalonej brudnymi naczyniami. Blat kuchenny kleił się od czegoś na podłodze były różne śmiecie itd. - od razu się skrzywiłam i z nudów postanowiłam ogarnąć ten burdel w swoim domu. Związałam włosy w wysokiego koka i zaczęłam sprzątać kuchnię. Powycierałam kurze, zmiotłam podłogę, umyłam ją a następnie zaczęłam myć blat. Po 2 godzinach kuchnia i łazienka błyszczały aż w oczy raziło. Następnie wzięłam się za salon, którego sprzątanie zajęło mi dwie godziny. Wykończona ociężałym krokiem weszłam do swojej sypialni i załamałam ręce. Na sam początek otworzyłam okna bo strasznie śmierdziało zgniłym jajkiem. Podejrzewam że to kanapka z przed tygodnia.
Włączyłam wierzę, spięłam tyłek i zaczęłam sprzątać. Przy okazji znalazłam książkę od angielskiego, długopisy, ładowarkę i tusz do rzęs.

Po 3 godzinnym sprzątaniu sypialni padłam w czyściutkim salonie na kanapę i tak leżałam, leżałam i leżałam. Spojrzałam wolno na zegarek i zobaczyłam że jest godzina 23:55 a ja jeszcze lekcji nie odrobiłam. " Walę to nie robię " - pomyślałam i dalej leżałam.
Po 30 minutach podniosłam się leniwie z kanapy i ruszyłam prosto do łazienki. Wzięłam szybki prysznic a już po kilku minutach wycierałam się ręcznikiem. Szybko wskoczyłam w za dużą, szarą koszulkę i czarne spodenki. Umyłam zęby, rozczesałam mokre włosy i opuściłam łazienkę. Z klejącymi oczami weszłam do sypialni i od razu padłam na łóżko.


Otworzyłam lekko powieki i poraziło mnie jasne światło zza okna. Ziewnęłam głośną, przeciągnęłam się i zaczęłam ręką szukać telefonu. W końcu znalazłam urządzenie a pierwsze co mi się rzuciło w oczy to godzina 14:12 !? O kurwa przespałam wszystkie lekcje ! No ładnie. Z takim podejściem to ja nie zdam. - westchnęłam głośno i wstałam z łóżka. Od razu podeszłam do garderoby i wyjęłam z niej ubrania. Powolutku, małymi kroczkami znalazłam się w łazience i zaczęło się doprowadzanie do ładu.
Poranna toaleta zajęła mi jakieś 2 godziny. Opuściłam łazienkę i podreptałam do kuchni w celu zjedzenia jakiegoś śniadania. Otworzyłam lodówkę, wyjęłam z niej masło, ser, pomidora i ogórka. Z chlebaka wzięłam dwie kromki chleba i zaczęłam robić kanapki. Ze śniadaniem weszłam do salonu, klapnęłam na kanapie i uruchomiłam czarną, sporej wielkości plazmę. Leciał jakiś wywiad z One czymś tam. Nie zwracałam wgl uwagi co się dzieje w TV do puki nie padło moje imię. Przeniosłam powoli i niepewnie wzrok z laptopa na ekran plazmy i z ciekawością zaczęłam oglądać co się dzieje.
Prowadząca. - Więc Harry. Proszę. - uśmiechnęła się do Loczka rudowłosa kobieta mniej więcej około 20.
-A więc. - zrobił przerwę i wziął głęboki wdech. - Chcę przeprosić za wszystko pewną dziewczynę. Zapewne ją znacie z gazet, stron plotkarskich itd. Tak jest to Dominika. Domi przepraszam cię za to wszystko... - dalej już nie słuchałam bo wyłączyłam telewizor.
-Debil. - mruknęłam pod nosem. " Czy on myśli że jak przeprosi mnie przez telewizję to mu wybaczę ?! Jak tak to jest w wielkim błędzie. " - podniosłam się z kanapy, wyłączyłam jeszcze laptopa i udałam się do przedpokoju. Założyłam na siebie czarny płacz, chwyciłam do ręki torebkę z potrzebnymi rzeczami i wyszłam z domu zakluczając go.

Szłam wydeptaną ścieżką w jednym z londyńskich lasów i  myślałam. Myślałam nad swoim życiem, nad tym jak dzisiaj Styles mnie przeprosił i o niczym. Odkąd go poznałam wszystko jest źle. Nie mam znajomych, przyjaciół i rodziny. Nie mam dla kogo żyć. Nawet by nikt za mną nie tęsknił. " Co ja tu jeszcze robię ? " - przemknęło mi przez myśl. Przeszłam tak rozmyślając jeszcze dwa metry do puki nie zauważyłam wilka ?!
O kurwa ! Co w lesie robi wilk ?! A na tak. - mieszka. Ale głupie pytanie. - zaczęłam się nerwowo cofać a dzikie zwierze sie na mnie gapiło. W jego oczach było widać że jestem jego obiadem lub kolacją.



Zwierze było bardzo piękne. Gdyby nie miało mnie zamiaru zjeść pewnie bym do niego podeszła i pogłaskała ale no właśnie. Przecież i tak nie mam nic do stracenia. - pewnymi krokami zaczęłam iść w stronę wilka, który chyba był w tym momencie zdezorientowany. Cały czas patrzyłam wielkiemu " psu " w oczy a on mi. Stałam jakoś metr od niego. Podniósł swój zad i zszedł ze skałki. Czujnie ale pewnie zaczął się do mnie zbliżać nie zrywając kontaktu wzrokowego. W jednej chwili pokazał kły i się na mnie rzucił. Padłam na ziemię i teraz miałam dosłownie przed nosem jego wielki, kudłaty pysk. Próbowałam go jakoś odepchnąć ale to nic nie dało. Nagle do moich uszu dobiegły strzały. Drapieżnik schował kły, zerkną na mnie z takim przerażeniem i chciał już zwiewać ale w ostatniej chwili złapałam go za skórę na karku i zatrzymałam. Wiedziałam że jeżeli teraz pobiegnie sam może zginąć. Zaczęłam biec dalej go trzymając. Znaleźliśmy się nad klifem a zza krzaków dało się usłyszeć szmer. Wilk spojrzał na mnie tak jakby pytająco a ja znów zaczęłam biec. Tym razem w lewo. W głąb gęstego i upiornego lasu. Po przebiegnięciu chyba paru kilometrów stanęłam a zwierze razem ze mną. Puściłam jego o dziwo miękką sierść i chciałam już iść przed siebie żeby się mu nie narażać ale psisko szło za mną.

Siedziałam na wielkim kamieniu wtulona w zwierze i lekko gładziłam je ręką. Jest już ciemno a ja od dwóch godzin siedzę w tym lesie i zastanawiam się dlaczego mnie nie zabił. Przecież to dzikie zwierze, drapieżnik. Pierwszy raz w życiu widzę wilka, dotykam go. Chyba jako jedynej osobie udało mi się takie coś przeżyć. Moje rozmyślenia przerwały wibracje w telefonie które oznaczały że mam wiadomość. Bez patrzenia od kogo ona jest sinymi palcami od zimna nacisnęłam " pokaż ". Treść którą przeczytałam strasznie mnie zdziwiła ale nie bardziej niż to że wilk mnie nie zjadł na kolację. Sms zawierał taką treść... CDN.



Hej. Na sam początek chcę wam podziękować za 77 komentarzy pod 14 rozdziałem.
To dla mnie na prawdę wiele znaczy. Może dla was to tylko komentarz ale dzięki temu wiem
że ktoś to czyta i mam dalej prowadzić tego bloga. To tylko od was zależy czy pojawi się kolejny rozdział.
Po prosty was kocham ! ; *
Jeżeli macie swojego bloga możecie zgłosić się do ocenienia na pewnej stronie.
Ja juz swojego zgłosiłam. ; ) Ciekawe jak bardzo mnie skrytykują ; 3
Co do tego rozdziału to jest moim zdaniem beznadziejny. Nie wiedziałam co mam napisać i wymyśliłam
takie beznadziejne coś. Chce znać opinię na temat tego rozdziału. Napiszcie w komentarzu
czy wam się podoba czy nie. Na krytykę jestem otwarta. : ) Następny
rozdział pojawi się jak będzie przynajmniej 40 komentarzy.

Jeszcze raz dziękuję i do zobaczenia ! <3

82 komentarze:

  1. Haha, fajne to pierwsze co pisałaś . ;)

    Ps. Też takich nie lubię..


    Baardzo ciekawy blog. Będę go odwiedzać . ;D

    Wpadaj do mnie : http://neonowa123.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super bardzo mi się podoba jak Anonimowemu ! Masz ciekawe pomysły i to jest opowiadanie realne ! Bd odwiedzać !

      Usuń
  2. świetnie piszesz... serio.. dobrze się to czyta :)
    zwykle długo mi to zajmuje, a twój tekst przeczytałam z łatwością i ze zrozumieniem :)
    http://faairycandles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne :) :)
    zapraszam do mnie: timetalllin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny i interesujący rozdział ;) Ale wilk w lesie w Londynie ? Fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nieźle wymyśliłaś z tym wilkiem! Sama mam wielką wyobraźnię i tysiąc pomysłów na minutę, ale takiego czegoś to bym nie wymyśliła xD
    Genialny rozdział! Chcę już ciąg dalszy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. oswoiła wilka o.O
    o lol :D:D
    bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie piszesz, takim miłym, zrozumiałym językiem, łatwo dociera do ludzi:D A historia mi się bardzo podobała, bardzo w moim typie, czekam na następną część:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak prosiłaś na zapytaj.onet.pl - nie napiszę, że fajnie, zapraszam do mnie. Super piszesz i namawiam cię do tego żebyś napisała z tego książkę i wysłała do jakiejś redakcji czy coś w tym stylu. Masz wielki talent i kiedyś będzie cię znało dużo osób z pisania wspaniałych książek. Pozdrawiam :* xoxo ♥Alex♥ A i dodaje do ulubionych :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny, wciągający rozdział. Bardzo fajnie piszesz, czekam na dalszą część ;)

    zapraszam do mnie http://w-pogoni-za-szczesciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe. *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super piszesz. Twoje opowiadanie bardzo wciąga. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie piszesz. Rozwalił mnie tekst na samym początku . Hhahahha :) Na prawdę fajny blog, będę wpadała. Oby tak dalej ! ♥
    Zapraszam na moje dwa blogi :
    o życiu - http://littleworldnessy.blogspot.com/
    o modzie - http://www.fashionbynessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytam zazwyczaj opowiadań, ale zaczęłam czytać twoje i mnie zaciekawiło :D
    Niedługo zacznę od początku
    + obserwuję
    zapraszam do mnie: http://myworld-anetteworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę super blog! Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyno, nie pisze tego abyś dała mi koma tylko na serio: Ten blog jest zajebisty!!!!!!! Często będę tu wchodzić,. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. cały ten rozdział jest taki hymm... bajkowy. Ale fajnie że coś takiego wgl piszesz, nie moge sie doczekać więcej ;) wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne opowiadanie ! Blog jest MEGA! :)
    baaardzo mi się podoba :) często będę tu zaglądać :)
    obserwuję i pozdrawiam ;*

    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ej masz talent ! super rozdział, przeczytałam jednym tchem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Prosiłaś o szczery komentarz, więc mam nadzieję, że podejdziesz do niego z pewnym dystansem.

    Przede wszystkim po przeczytaniu całego rozdziału w dalszym ciągu nie wiem, o co w tym wszystkim chodzi. Opisujesz dzień dziewczyny, nie pomijając żadnej wykonywanej czynności, a nie skupiając się nawet w najmniejszym stopniu, na tym, co czuje ona sama, jak i na tym, co ją otacza. Całość przeplata się jeszcze w jakiś niezrozumiały sposób z 1D, jak wywnioskowałam, oraz ze spotkaniem wilka. Pomieszanie z poplątaniem, w dodatku bez zastanawiania się nad czymkolwiek oprócz planu dnia głównej bohaterki.
    Następnie: błędy. Niepoprawnie napisane dialogi, błędy interpunkcyjne i ortograficzne (np. "wierzę" zamiast "wieżę", ponieważ nie pisałaś na temat wiary, ale o przedmiocie, a te dwa wyrazy różni zarówno znaczenie, jak i pisownia) - nad tym powinnaś sporo popracować.
    Poza tym masa przekleństw i nieznośny charakter głównej bohaterki bardzo rzucają się w oczy.
    No i często mylisz czas przeszły z teraźniejszym - musisz zdecydować się na jeden.
    Ach, i w opowiadaniach zwykle pisze się liczebniki pisemnie, a nie cyframi.

    To chyba tyle. Po prostu zastanów się jeszcze raz nad wszystkim, co wymieniłam i wyciągnij jakieś wnioski. Napisałam ten komentarz nie po to, żeby krytykować, ale żeby pomóc ulepszyć treść Twojego bloga.

    Pozdrawiam,
    stolen happiness (mowa-snow.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczerość. Co do tych przekleństw to one w dalszym ciągu będę się pojawiały w opowiadaniu ponieważ bohaterka ma trudny charakter. ; 3
      Co do błędów ortograficznych to przyznaję bez bicia że jest ich sporo no ale polonistką jeszcze nie jestem. ; 3

      Postaram się poprawić. ; )

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. Wow, fajowy blog! Bardzoo mi się podoba.!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne :D
    Ciekawa jestem co dalej, bo się wciągnęłam :D
    Dziwczyny komentujcie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Karabelkę na nową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne :) będę częściej czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz natrafiłam na Twojego bloga i przeczytałam jak na razie ten rozdział. I... spodobało mi się! Bardzo fajnie piszesz, nie zanudzasz. No i w dodatku ciekawa fabuła :]
    Będę odwiedzać Twojego bloga, bo bardzo mi się spodobał. :)

    meredithcrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny blog! :)
    rozdziały też świetne

    zapraszam na mojego http://youtubegabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny blog. Świetny wpis. ; )

    rozne-historie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zresztą tak samo jak inne rozdziały :D nie mogę się doczekać następnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  28. świeetny , czekam na następny :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny rozdział czekam na następny. Niech Dominika jakoś wybaczy, niech między nimi coś się działo :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny rozdział, czekam na następny *__*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe, aż chce się czytać.

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie piszesz , początek rozdziału szczególnie mi się spodobał. Dziwna sprawa z wilkiem , przede wszystkim zastanawia mnie kto strzelał. Czekam na następny rozdział;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej bardzo fajne, strasznie mi się podobało. Świetnie piszesz nie zależnie od tego czy masz jakiś pomysł czy nie. Czekam na kolejny rozdział...
    Ps. Jakbyś miała chwilke czasu mogłabyś wejść namój blog choć bardzo różni się od twojego http://weloveartandmusic.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostałaś odznaczona:
    http://pokochacmarzenia.blogspot.com/
    Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Początkowo odstraszyła mnie ilośc , ale przeczytałam gdyż początek mi się spodobał ;P Ciekawy tekst , interesujący i widać że urzywasz swojej wyobraźni . Życze Ci dalszych sukcesów i powodzenia w dalszym pisaniu . Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie ; http://tysia1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie no, super jest dziewczyno, na pewno będę to czytać... trochę mi nie leży z tym kolesiem z 1D gdyż moja kumpela też o nim pisze ale ok... Pisz dalej i szybko bo nie mogę się doczekać :***

    OdpowiedzUsuń
  37. Zostałaś nominowana do Liebster award, więcej na moim blogu : http://adulax3.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  38. niezły pomysł z tym oswajaniem bloga miło się to czyta :) oby więcej takich blogów :) mówisz że lubisz konstruktywną krytykę, ale tu nie ma co krytykować fajny blog pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super blog bardzo mi się podoba jak piszesz na pewno będę tu wpadać częściej : ) ; *

    http://milosc-bo-tylko-ona-daje-mi-szczescie.blogspot.com/
    pozdrawiam тяυѕкαωкσωα. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Prosiłaś o komentarz, więc komentuję. Jeśli chodzi o Twój styl to piszesz bardzo fajnie, miło się to czyta. Jednak przywiązujesz za dużą uwagę do szczegółów np. zjadłam kanapke z pomidorem, sprzątałam 3 godziny, nie odrobiłam lekcji itd. Ale jeśli mam skomentować treść... too no cóż, nie przepadam za opisanym tu zespołem,dlatego się nie wypowiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba mi się to jak piszesz. ; D

    Świetny blog. ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny wpis, przeraziłam się na początku jego długością, ale warto było to przeczytać. Będę częściej tu zaglądać.

    Zapraszam do mnie.
    http://kershi-kershi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Podobałoby mi się wszystko , żeby nie przekleństwa :D
    Innym się podoba , tylko chodzi o to , że ja juz jednego słowa nie znoszę : ) Ale jest spoko ; *

    Zapraszam do nas + też liczymy na szczery komentarz do najnowszego wpisu ; *
    http://adulax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne opowiadanie, czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zmieniłaś wygląd bloga ;DD
    Świetny post ;D
    Pisz dalej
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeeejku, ale zajebiscie piszesz *_* . Tylko możesz trochę ograniczyć przekleństwa .. Ale to już zależy od Ciebie. ;)
    Dodawaj szybko nowy rozdział i poinformuj mnie jeżeli możesz. ;]

    Mój blog : http://we-have-grown-field.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszytystko fajnie, miło się czyta, aczkolwiek rani mnie to jest o one direction :/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny blog :)
    zapraszam do mnie: timetalllin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajny tekst. Ja ci zazdroszcze że masz taki potencjał. Też kiedyś pisałam opowaidani ale nie miałm takiego natchnienia jak ty więc ci zazdroscze ;)
    http://agulaaa12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. hHAHAHAHA najbardziej najlepszy był Ten tekst " jakby jej słóń dupą usiadł " czy jakoś tak urzekłaś mnie :D Świetnie piszesz sama piszę wiersze na swoim blogu kiedyś pisałam książki ale to zajmowało mi dużo czasu zrezygnowałam :(
    Bardzo mi się spodobał ten blog prosze informować mnie o swoich nowych postach na moim blogu > twoofriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się ten blog, tylko...
    No dobra zacznę od początku.
    Nie podoba, że używasz tak wielu przekleństw. (Też przeklinam w życiu codziennym , ale w opowiadaniu?) Nie wiem może to był zabieg celowy, nie wnikam. Cała akcja w tym rozdziale toczy się wokół spotkania z wilkiem, którego nie wiadomo jakim cudem dziewczyna oswoiła...
    Brakuje mi opisów wolę sobie wyobrażać jak główna bohaterka jest ubrana niż oglądać obrazki.
    Ale co ja mogę mówić moje opowiadanie w niczym nie umywa się do twojego. Jest monotonne i nude, ale mimo wszystko z grzeczności Cię zaproszę:
    http://my-red-sky.blogspot.com/
    Obiecuję zaglądać częściej na twojego bloga i patrzeć jak się rozwijasz. Mam nadzieję, że nowy rozdział pojawi się w miarę szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie piszesz !
    Obserwuję i liczę na to samo, ok ? ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. kurwix, to na początku z tymi nowymi mnie rozwaliło totalnie xd. ale ją zjechałaaaś! xd to pociski, o kurde xD
    a co do 15 rozdziału : wciągający, ktoś wyżej sądzi, że przeklinasz, ale ja dzięki temu bardziej czuje te emojce xD. to ja z zapytaj ;)
    licze na rewanż http://dominikay-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. wow jesteś bardzo utalentowana, gdybyś napisała książkę to na pewno bym ją kupiła, podoba mi się sposób w jaki piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  56. piszesz bardzo interesująco na serio podoba mi się:)nie zmarnuj talentu ... masz potencjał... akcja tego rozdziału jest dość monotoniczna ale ciekawa.. piszesz realistycznie i oby tak dalej... troszeczke mnie wciągneło.. gratulacje... nie zmarnuj talentu pisz dalej a na pewno ktoś to doceni...oto mój blog :) licze na rewanż... http://www.kari.e-blogi.pl/

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow! super piszesz! masz talent! :D czyta się to miło i jest to bardzo interesujące<3 Powinnaś zabrać się za pisanie swojej książki albo coś! Jestem pod wrażeniem:) Pisze i nigdy nie przestawaj!
    Pozdrawiam!
    http://my-madlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. świetny rozdział ! ;D
    Początek mnie rozwalił ! :3
    Masz tallent i pisz dalej. ;p
    Obserwuję, może się odwdzięczysz ?
    Dziś założyłam też bloga z opowiadaniem ;d
    http://friendshipbetweenmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Wiec prosiłaś na zapytaj abym szczerze napisała co myślę o 15 rozdziale. Oh, a więc jest świetny. Dziewczyna odważnie podeszła do sprawy i nie zwracajac na nic uwagi wzięła sie za blond plastika. Gratuluję pomysłu :) Czekam na next'a ;> To mój blog: http://shining-from-the-stars-above.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Jej ryj wyglądał jakby słoń jej dupą przygniótł. - Fuu. Ławkę mi jeszcze zarazi. - na tym sie rozesmiałam. xd bardzo fajny blog, ciekawie piszesz. Nie mam zarzutów .;)

    ALe mam jedno pytanie co znaczy " OJPDLKURWAMAĆ " ogłabys używac troche mnie blużnierstw . Ale jeest Ok .

    http://swiat-nati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. fajne opowiadanie - preczytałam właśnie wszystkie 15 rozdiałów! pisz dalej, bo talent masz:)

    +nie-po-mojej-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. jej, naprawdę genialny ♥
    strasznie mi się podoba, pisany zwięźle i na temat.
    wypatrzyłam kilka błędów, ale to takie moje zboczenie, nie wiem czemu..
    czekam na druga część, i obserwuję :)

    http://fashionbreathingpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. świetnie piszesz... serio.. dobrze się to czyta :)
    zapraszam do mnie littlemusician130.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam. Jestem twoją obserwatorką i licze na rewanż. Oto link
    do mojego bloga: http://kokarda-cukierkowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Jeżeli chcesz,żebym oceniła Twojego bloga to zgłoś się na ocenialni :D
    http://ocenialna-blogow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Szczerze to bardzo podoba mi się Twoje opowiadanie. Dobrze się czyta i czekam na więcej. :)
    Obserwuje :)
    http://best-stories-under-the-sun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Więc.. Chcesz szczerą odpowiedź ?? Szczery komentarz.. ?
    Ok, jeśli chciałaś, to masz !
    Blog jest zajebisty, znaczy tak na prawdę przeczytałam tylko ten rozdział, ale obiecuję, że w wolnym czasie ( za chwilę ) przeczytam od początku.
    Kiedy przeczytałam sytuację z tym plastikiem, na mojej twarzy pojawił się uśmieszek ;) Uwielbiam takie sytuację xD
    Zgadzam się, że wilki są piękne, a ten na zdjęciu które wstawiłaś przepiękny ! A nie zgodzę się z tym, że rozdział nudny. Mi się bardzo podobał !
    Blog - obserwuję i będę czytała. Jeśli dalej będzie mi się podobał, to z chęcią polecę na swoim blogu.



    Prosiłaś o LINK do mojego : http://przygodoweopowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. BArdzo fajne opowiadanie.:D masz talent do pisania:D I fajny wygląd bloga:D

    http://dominika-domi-dominisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Trochę długie:) Ale super!!!

    Wiesz, bardzo byłoby fajnie gdyby nie było przekleństw:) Wiem, wiem jestem dziwna, ale mi by się lepiej czytało:) a tak poza tym super:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Cześć! Napisałaś na Zapytaj, żeby ocenić najnowszą notkę, ja ją właśnie przeczytałam i mam sporo rad dla ciebie!
    Na początek zdziwiłam się że jesteś bardzo chamska w opowiadaniu, widzisz ludzi i ich oceniasz po wyglądzie. To straszna dyskryminacja, a potem jeszcze ich wyzywasz i przeklinasz. Nikt nie polubi takiej bohaterki co jest chamska bo tylko widzi kogoś i od razu go atakuje. Piszesz strasznie długie opisy tego co robisz i co myślisz i nic się przez ten czas nie dzieje, dwie strony są o tym jak myjesz podłoge i robisz kanapki, tak nie powinno być! Czytelnik się nudzi. Zrobiłaś parę błędów na przykład: Napisałaś śmiecie zamiast śmieci i do puki zamiast do póki. Po za tym nie zawsze dajesz spacje po kreskach a tak się powinno robić. No i wątek z wilkiem jest trochę mało realistyczny, a twoje opowiadanie chyba ma być realistyczne. Jak się widzi groźnego psa to się kuca i trzyma ręce na głowie, główna bohaterka ma 17 lat i nie wie tego!?

    Moje rady:

    - Powinno więcej się dziać w opowiadaniu
    - Bohaterka powinna być milsza, czytelnik powinien ją lubić
    - Powinnaś zmienić szablon, zrobić nagłówek
    - Pisz więcej akapitów
    - Rób mniej błędów
    - Po kreskach dawaj spację
    - Rób mniej opisów co robi bohater jeśli nic się nie dzieje i nic nie wynika z tego!
    - Obrazki dawaj tylko na końcu, a nie na środku, żeby nie rozpraszały.

    Aha, moje opowiadanie jest tu: Klaudynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę sie ze wszystkim zgodzić.

      Napisałaś że jestem strasznie chamska w tym opowiadaniu.
      Przepraszam ale nie wiem czy wiesz ponieważ bohaterką nie jestem ja tylko wymyślona postać. Jej charakter jest na potrzeby opowiadania.
      + Skąd wzięło ci się że czytelnicy jej nie lubią ? Przecież nie znasz ich zdania na ten temat.
      Co do szablonu to każdy ma inny gust i mi się podoba taki.
      Opowiadanie to jest w całości zmyślone i może się w nim dziać coś takiego jak obecna akcja z wilkiem.

      NIGDZIE NIE NAPISAŁAM ŻE OPOWIADANIE MA BYĆ REALISTYCZNE !

      To tyle co chciałam tu napisać.

      Usuń
    2. Nie lubią bohaterki, bo nikt nie lubi ludzi, którzy są agresywni i napadają na innych tylko dlatego że ktoś lubi inny kolor. To bez sensu!
      Przed znakiem zapytania nie dajemy spacji.

      Usuń
    3. Ale skąd wiesz że nikt jej nie lubi ? Ktoś ci tak powiedział ?
      Jak nie to się za nich nie wypowiadaj.

      Dziękuję, tyle na ten temat.

      Usuń
    4. Ja jej nie lubię, chyba nikt jej nie lubi, czy ktoś napisał, że ją lubi? Masz spam na blogu i dlatego dużo miłych komentarzy!

      Usuń
  71. Świetny ! Ciekawe kto strzelał ...? Bardzo ciekawe , czekam na nastepny ! Aha, posłuchałam twojej rady i z bloog.pl przeniosłam się na blogspot.com , i ponadto dodałam nową notkę. Wcześniej mój blog nazywał się [jooy.bloog.pl] a teraz http://joyeers.blogspot.com/ :) Mam nadzieję że skomentujesz :) Pozdrawiam :* Buziaczki :* (PS. Wyłącz anty-spam , bo ciężko się komentuje).

    OdpowiedzUsuń
  72. WIESZ ŻE TO ŚWIETNE WIĘC PO CO PISAĆ KOMENTARZE?<33333

    OdpowiedzUsuń