wtorek, 30 października 2012

Rozdział 14

Okazało się że moim drugim gościem jest Niall ? Co on tu robi ? I to jeszcze jakiś taki nabuzowany ? Nasze kontakty nie są takie jak mam z Harry'm więc czego on może chcieć ?
-Em Niall ? - odezwałam się do niego niepewnie.
-Co to za facet ? - zapytał blondasem wskazując na kominiarza. No nie ja tu się zastanawiam o co chodzi i grzecznie pytam a ten mi tu z takim pytaniem wyjeżdża. Muminki trzymajcie mnie !
-Horan nie o tym teraz mowa !  - no i skończyła się moja cierpliwość o którą starałam się już jakieś dobre 2 godziny kiedy włamywacz sierota sprzątał. - Grzecznie się ciebie pytam co sie stało że do mnie przyszedłeś ? - powiedziałam poddenerwowanym głosem.
-A ja się pytam co to za koleś. - powiedział przez zęby.
-To jest do jasnej cholery mój dom i mogę do niego zapraszać kogo chcę i kiedy chcę ! - ryknęłam. Po paru sekundach moja złość przekroczyła chyba wskaźnik. A wiecie dlaczego ? Nie ? To już wyjaśniam. Facet który się nie umie włamać, obronić przed drobniejszą od siebie dziewczyną sprząta już 3 godziny mój dom a teraz zamiast to robić to się śmieje pod nosem i na nas patrzy ! Kurwa mać ja nie mam całego dnia wolnego ! - A ty jebany chuju co się śmiejesz ?! - wrzasnęłam na skarpetę. - Nie dość że włamać się nie umiesz do czyjegoś domu i go okraść to sprzątasz już 3 godziny ten bajzel który zrobiłeś ! Do roboty albo ci znów wpierdzielę  i to cztery razy mocniej ! - wrzeszczałabym jeszcze dłużej ale głodomor zatkał mi usta dłonią.
-Jak to się włamał ? - zapytał już spokojniej ze zdziwieniem wymalowanym na twarzy.
-Jak to jak ? Normalnie ! Nie wiesz jak się ktoś włamuje ?! - krzyknęłam. Znów. -,- - Lepiej mów co chcesz a nie zadajesz głupie pytania. A tobie skarpeto dziękuję. - powiedziałam do włamywacza ze sztucznym uśmieszkiem. Mięśniak posłusznie opuścił moje mieszkanie. Z westchnięciem rzuciłam się na kanapę i patrzyłam wyczekująco na farbowanego.
Siedzieliśmy już w ciszy dobre 5 minut a on chyba nie zamierza zacząć rozmowy ; /
-Więc ? - odezwałam się. Chłopak podniósł na mnie swoje niebieskie oczy, westchną cicho i zaczął mówić.
-No więc przyszedłem do Ciebie bo nie miałem do kogo. - rzekł.
-A w jakiej sprawie ? - uniosłam jedną brew.
-No bo.. bo ja... - zaczął sie jąkać co bardzo śmiesznie wyglądało ale powstrzymałam się od wybuchnięcia śmiechem.
-Bo ty co ? - przerwałam mu.
-Przyłapałem dzisiaj Hazze jak całował się z jakąś starą babą. - powiedział a mi szczena opadła chyba aż do podłogi.
-Że co ?! - podniosłam ton z powodu zdziwienia.
-To co słyszałaś. No i powiedziałem o tym chłopakom, oni próbowali z nim pogadać ale on się wkurzył i wyszedł z domu trzaskając drzwiami. Proszę zadzwoń do niego i zapytaj gdzie jest. - zrobił błagalną minkę a w jego oczach było widać zmartwienie.
-Okey. - mruknęłam dalej w szoku i wysunęłam z kieszeni telefon. Wybrałam numer Loczka i nadusiłam zieloną słuchawkę. 1 sygnał, 2 sygnał, 3..., 4..., 5..., sekretarka.

lovelycherrypie

Zrezygnowana odłożyłam telefon na stolik i spojrzałam na Niall'a który siedział na fotelu z twarzą ukrytą w dłoniach.
-Nie odbiera. - przerwałam panującą między nami ciszę. Farbowany tylko westchną ale pozostał w tej samej pozycji.
-Nie wiesz z kim może być ? - zapytał.
-Nie. Wesz tak za bardzo ta ja nie wiem z kim on się zadaje. - oznajmiłam.
-A masz numer do Son ? - zapytał z nadzieją.
-Nie. - mój ton głosu na wspomnienie jej imienia stał się suchy.
-Sorry. - usłyszałam jeszcze z ust Horana i zapadła głucha cisza.


Głuchą ciszę panującą już jakieś dobre 15 min przerwał dzwonek mojego telefonu. Jak wygłodniałe zwierze rzuciłam się na urządzenie i nie patrząc kto dzwoni nadusiłam zieloną słuchawkę. 
-Słucham ? - odezwałam się.
-No cześć Dominika. - po głosie rozpoznałam że to Harry. Niall który cały czas na mnie patrzył zrozumiał że to jego przyjaciel dzwoni i zaczął pokazywać gestami rąk żebym zapytała gdzie jest.
-Cześć. Dlaczego nie odbierałeś wcześniej ode mnie telefonu ? - zapytałam.
-Sorry ale byłem z chłopakami na próbie i nie mogłem. - No nie ! Trzymajcie mnie smerfy, muminki i gumisie !
-Aha. Fajnie że mi ufasz. - powiedziałam łamiącym się głosem. - Zastanów się Harry kim dla Ciebie jestem. Mam już dość tego że ciągle mnie okłamujesz. - i się rozłączyłam.
-I co ? - zaczął dopytywać mój gość.
-Był na próbie z wami i nie mógł odebrać. - powiedziałam przedrzeźniając Styles'a.
-Przecież... - nie dokończył bo mu przerwałam.
-Tak wiem, wy nie macie żadnej próby. On po prostu mnie okłamał. - rzekłam. Kilka słonych łez spłynęło po moich policzkach ale szybko je otarłam. Nie chcę żeby on widział jak płaczę. - zamknęłam oczy żeby łzy nie wypływały z oczu. Po chwili poczułam jak ktoś mnie przytula. To był blondas. Nie protestowałam, po prostu się w niego wtuliłam i cichuteńko łkałam.


-Dzięki Niall. - powiedziałam kiedy się żegnałam z chłopakiem. 
-Nie ma za co. Przyjaciele powinni Sobie pomagać. - posłał mi szczery uśmiech który odwzajemniłam. Dałam mu w odpowiedzi całusa w pliczek. Głodomor się lekko zarumienił i mówiąc jeszcze " pa " znikną za drzwiami mojego domu. Westchnęłam i ślimaczym krokiem udałam się do salonu. Kiedy już się w nim znalazłam ogarnęła mnie głucha cisza. Czasem ta samotność mnie zaczyna wkurzać. - pomyślałam i usiadłam przed TV. Skakałam po kanałach w poszukiwaniu czegoś ciekawego aż trafiłam na jakiś program o gwiazdach. Na ekranie telewizora zaczęły się pojawiać zdjęcia Stylesa i jakiejś starej baby z odrostami. 
-Zaraz, zaraz. - zaczęłam gadać do Siebie. - Ja ją znam. - powiedziałam pod nosem i gapiłam się w zdjęcie baby z odrostami i zmarszczkami. - Już wiem ! - krzyknęłam na cały dom kiedy przypomniało mi się że to z nią Harry miał romans. To jest właśnie ta Caroline Flack. - od razu na mojej twarzy pokazało się obrzydzenie. Wyłączyłam telewizor i podreptałam do kuchni. Stanęłam na przeciwko lodówki i ją otworzyłam. Wyciągnęłam mleko i zamknęłam urządzenie. Z szafki wyjęłam płatki czekoladowe a następnie miskę. Wsypałam płatki i zalałam je mlekiem. Z przygotowanym posiłkiem zasiadłam do stołu. Ah nie ma to jak płatki z mlekiem na kolację. - pomyślałam. 




Usłyszałam dźwięk mojego budzika i niechętnie otworzyłam powieki. Głośno ziewnęłam, przeciągnęłam się i wstałam z łóżka czego od razu pożałowałam bo poczułam jak w moje gołe stópki uderza zimny wiatr. Zatrzęsłam się z zimna i podeszłam baaardzo powili do szafy. Wyjęłam z niej ubrania i skierowałam się do łazienki potykając przy okazji o wszystko co leżało na podłodze.
Przemyłam twarz zimną wodą, zrobiłam lekki makijaż, rozczesałam włosy, związałam w niechlujnego koka i się przebrałam. Gotowa do użytku codziennego opuściłam łazienkę gasząc za sobą światło. Wzięłam w rękę plecak z książkami i innymi rupieciami a następnie podreptałam do przedpokoju. Zarzuciłam na siebie czarny płaszcz i opuściłam mieszkanie.

W szkole. Godzina 09:45.
Weszłam do klasy spóźniona o godzinę i 45 minut. Tak, tak wiem jak można iść tyle do szkoły ale to nie moja wina że zachciało mi się kawy a kolejka była strasznie długa i musiałam tyle czekać. - moje rozmyślenia przerwała baba od Historii - przedmiotu którego nie nawiedzę całym sercem.
-Proszę, proszę. Panna Brown zaszczyciła nas swoją obecnością. - rzekła ze złośliwym uśmieszkiem na mordzie.
-No jak widać. - rzekłam niechętnie. - Może pani czuć się zaszczycona. - dodałam sztucznie się uśmiechając i już jej nie słuchając skierowałam się do swojej ławki. Kiedy już się koło niej znalazłam prawie zemdlałam ze zdziwienia !
-OJPDLKURWAMAĆ ! - krzyknęłam na całą klasę przez przypadek. Rozejrzałam się energicznie po klasie i zauważyłam że...
kurwa
Hej, Haj, Heloł ! ; D Siema muminki ! Boże co ja
dzisiaj z tymi muminkami ? ; O Lol. Sorry ale na psychikę mi siada ; D 
Rozdział dłuższy nisz poprzednie na życizenie  Amparious Megallan.
Mam nadzieję że się podoba ; 3 Następny rozdział będzie oczywiście krótszy chyba
że chcecie żeby były długie ? To napiszcie już w komentarzu i swoją opinię na temat tego rozdziału.
Chcę wam tez polecić bloga mojej koleżanki Shadow.

Mam nadzieję że jej blog się wam spodoba ; D Co do kolejnego rozdziału to będzie za 45 komentarzy.
( nie kolekcjonuję ich ). + Chcę podziękować za 59 komentarzy pod 13 rozdziałem ! ; * < 3
KOCHAM WAS GUMISIE !!! <33

78 komentarzy:

  1. Haha widzę, że tak jak ja masz zrytą banie x.d Ale to nic, lubię takich ludzi :P
    Powiem SZCZERZE, że mało które opowiadanie, mnie tak wciąga jak to ! Nie no serio fajne i nawet ortografia niezła ;p
    Wbijesz też do mnie? :D
    w-gronie.blog.onet.pl

    Ps; Przygotuj się, bo wpadnę tu jeszcze nieraz *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba! A rozdziały mają być dłuższe ! :D
    Masz zajebiste opowiadanie i ogólnie świernie piszesz :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe ;)

    pozyteczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny ale boski rozdział ! Masz u mnie duży plus bo kocham wręcz gumisie choć mogę przyznać , że są na równi z smerfami ! Ale i tak rozdział boski przez duże B .
    Bussi

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział jak każdy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdziały mają być kilometrowe...
    Słyszysz?
    Marsz na blogera pisać mi tu.
    Kocham. Wiem, że się powtarzam i wszyscy to piszą ale ja kocham tego bloga. Normalnie brawa dla autorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje Ci, że spełniłaś moją prośbę, jestem wdzięczna ♥ Przechodząc do rozdziało to oczywiście wspaniały jak każdy. Ciekawy, interesujący i wgl taki super. Nie umiem opisać. :D Czekam na następny. :D

    u mnie nowe opowiadanie : http://kodlyokoopowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział- świetny, z resztą jak każdy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem wielką fanką One Direction, ale to jest całkiem fajne trzeba stwierdzić :D oczywiście nie przeczytałam całego, bo mi się nie chciało xd ale to co przeczytałam to bardzo fajne :D


    a tak prtzy okazji prosze: www.littlelilacherry.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha. Muminku, i love it <3
    Niall się rumieni i jest wszystko git ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ;D Świetne.! ;* :D i ten "ordynarny" napis na środku <3

    zapraszam: www.it-other-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O świetne czekam na następny . Ciekawy blog :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog, genialne opowiadanie. Niech zostaną dłuuugie rozdzialy bo tak fajnie się czyta! A jak są krótkie to tak zaczynasz i zaraz jest już koniec i wiesz... No więc weszłam tu przed szkołą więc muszę się zbierać.. -.- No więc do następnego :D
    Wpadaj do mnie jak chcesz : http://you-only-livee-once.blogspot.com/
    Dodawaj szybkoo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe posty piszesz , podoba mi się to jak piszesz i o czym piszesz bo można to fajnie sobie poczytac. :)
    Będe wpadać częściej
    wbij do mnie :)
    uszy-oczy-dlugie-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy i pomysłowy rozdział, ta rozmowa z Niallem mnie rozwaliła :D Heheh :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za 1D, ale Niall wydaje się najbardziej sympatyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No długi rozdział ale fajnie się go czyta ;)
    lubie 1D i ciekawi mnie twój blog ♥

    obserwuje ;)♥

    Zapraszam ;)
    wszyscy mile widziani ;) http://szczuple-uda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ; ) naprawdę mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobrze piszesz !
    Podoba mi się i czekam na kolejne rozdziały : )

    A ja zapraszam do mnie - http://modaorazuroda.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Również nienawidzę historii całym sercem . A wcale tej upierdliwej baby co uczy tego zasranego przedmiotu !
    Bardzo fajne rozdziały piszesz , fajnie się czyta . Zapraszam do mnie , http://buckleries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. No nie ma co.. Zaciekawiłaś mnie. Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)
    Masz fajny stylmpisania :)
    Biorę do obserwowanych :)
    Pozdrawiam :)

    www.urok-anabeth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zarąbiste. Cudne!!
    Zapraszam na moje opowiadanie. Jest 1 rozdział:
    http://you-by-my-side.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. noo kto to? xdd czekam na kolejny xd

    OdpowiedzUsuń
  24. http://veryrandomluck.blogspot.com/ zapraszam na mojego nowego bloga, z opowiadaniem mam nadzieje że się spodoba. mile widziane komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe. Mi sie podoba!
    http://maadiana.blogspot.com/
    Skomentujesz posta?

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny rozdział .! :D Bardzo mi się podoba ♥
    Trzymaj tak dalej .;p




    http://nana-ve.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog. ; )
    Ten rozdział najlepszy. ;d
    zaobserwowałam.
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog:) Dobry rozdział zazdroszczę talentu:)
    Zapraszam do mnie http://kolorowaaczerwona.blogspot.com/
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się podoba... umiesz pisać i to mnie zachwyca w tym blogu :)
    faairycandles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę świetny blog , fajnie piszesz ;)
    zaobserwowalam , rewanż ? C;

    http://roxandkinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ekstra,mega hiper,super rozdzial.No normalnie blog genialny ;-)-loganka0178 z zapytaj.onet.pl.

    OdpowiedzUsuń
  32. Niezła jesteś ! To trzeba przyznać :D
    Liczę,że na mojego też wpadniesz :)
    http://wixxxxy-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi sie twój styl pisania.
    Co do samego rozdzialu to moze byc, ale dupy nie urywa.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie :] Fajny rozdział :p
    Wpadnijcie do mnie http://przez-rozowe-okno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy piszesz opowiadanie, nigdy nie używaj emotikonów.
    Tak samo jak zwroty "baba". Wiem, że jest to pisane w pierwszej osobie, ale tak czy tak, nie należy tego robić.
    Przystosuj się do jednej reguły opisania zdarzenia.
    Tu "Z szafki wyjęłam płatki czekoladowe a następnie miskę. Wsypałam płatki i zalałam je mlekiem. Z przygotowanym posiłkiem zasiadłam do stołu" zrobiłaś wyczerpujący opis [który bynajmniej nie był wskazany]. Natomiast tu "Przemyłam twarz zimną wodą, zrobiłam lekki makijaż, rozczesałam włosy, związałam w niechlujnego koka i się przebrałam." opis był prawidłowy. krótki, zwięzły i na temat.
    Opowiadanie jest bardzo dobre. Ciekawe zdarzenie i Twoja pomysłowość : ). Jednak zawsze mam pytanie do tych,którzy piszą opowiadania. Dlaczego imiona i nazwiska zawsze są zagraniczne?
    Pozdrawiam, Su Shan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że takowe zwroty Muminki trzymajcie mnie" również nie są...taktowne.

      Usuń
  36. Czytało się po prostu świetnie ! Wiem, że nie powinnam pisać "masz talent" , ale masz talent ! Serio ja też uwielbiam One Direction <3 Słucham ich w kółko , a jak to czytałam to poczułam się jakby faktycznie uczestniczyli w moim życiu :) Jak dla mnie super i oczywiście dołączam do członków, czekam na ciąg dalszy <3

    A propos , oto mój blog : http://lily-vegas.blogspot.com/
    Zapraszam ! Dopiero zaczynam i piszę po angielsku, ale liczę na wsparcie :) Może kiedyś uda mi się osiągnąć to co Ty ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne . Uwielbiam cię *.*
    Zajrzysz ? - http://rmarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny rozdział naprawdę ;) Ach ta Caroline ;// A końcówka najlepsza, jestem ciekawa kogo ona tam zobaczyła ! Czekam na kolejną część!

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Po pierwsze bardzo podoba mi się wygląd bloga, taki delikatny :)
    Po drugie podoba mi się zakończenie, które trzyma w ciekawości :D
    Wielki minus za brzydkie słowa, a szczególnie te które się najbardziej rzuca w oczy :(


    Obserwuję :P
    modern-dance-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne opowiadanie, podoba mi sie Twoj taki jakby "szczery styl pisania", nie wiem jak to lepiej okreslic. ;D
    koniec taki fajny, tajemniczy ;)))
    + zapraszam ;3
    marta-maarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie piszesz, a rozdział bardzo fajny naprawdę . wciągneło mnie to twoje opowiadanie ;PP

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaje*isty blog ! Będę polecać znajomym ! :)
    http://opinie-telefonow.blog.pl/
    Zapraszam na mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Może i nie słucham one direction , ale tekst fajny.
    Masz dużą wyobraźnie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oooo^^ Jak ja kocham opowiadania z 1D <3
    Bardzo mi się podoba, coś czuję, że jednak przeczytam całego Twojego bloga. Mam nadzieję, że następna notka pojawi się niedługo, bo ja czeeeeekam xd :D

    www.the-last-secret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. no no niezła wyobraźnia i fajny styl pisania jeśli sama to pisałaś to gratuluje ;) http://filomowato.blogspot.com/ byłbym wdzięczny gdybyś pomogła mi się wybić chociaż troche jakis koment albo coś dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie choć nienawidzę 1D. Ale ogólnie spox

    OdpowiedzUsuń
  47. Umiesz pisać, ale w oczy rzuca się parę rzeczy. Po 1 przecinki - strasznie ich u Ciebie mało. Po 2 nie rób spacji między słowem, a znakiem zapytania/wykrzyknikiem. To nie wygląda dobrze. Reszta jest okej i ogólnie bardzo ładny wygląd bloga ;) Jak chcesz to wpadnij do mnie: http://the-other-side-of-truth.blog.onet.pl/
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  48. Coś widzę, że będę czytać ;) Przeczytałam w jeden dzień wszystkie odcinki. Fajne. Momentami mało realistyczne, są błędy, ortograficzne, językowe i logiczne, ale nie jest ich dużo i wiele osób je robi. Ale nie jest źle. Fabuła ciekawa, choć skopanie włamywacza i wypuszczenie go na wolność...
    Powinnaś dużo pisać i rozwijać się. Jesteś na dobrej drodze do pisania naprawdę dobrych opowiadań.
    Czekam z niecierpliwością na następny odcinek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. potencjał jest, ale niektóre zdania są troszeczkę nieskładne no i... po to te przekleństwa? Czyta się dosyć dobrze, ale brakuje przecinków w paru miejscach - tak, żeby wziąć oddech przed kolejną częścią tekstu :D

    Powodzenia w dalszym pisaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej! :-)
    Bardzo ciekawie piszesz! Widzę, że masz dużo fanów ;]
    I to Ci się jak najbardziej należy! Bardzo przyjemnie się to czyta. Oby tak dalej :-)
    Jeżeli masz chwilkę to zajrzyj tu:
    http://w-krainie-wyobrazni.blogspot.com/
    Blog z opowiadaniami i rysunkami do nich :)
    Nie zmuszam Cie oczywiście do tego, bo nie lubię "coś za coś".
    Po prostu wyraziłem tu swoje zdanie i chciałbym żebyś Ty również to zrobiła. Nie powiem, zależy mi jakoś na Twojej opinii, bo bardzo dobrze sobie radzisz i jesteś tu dłużej ode mnie :-)
    Pozdrawiam i powodzenia w pisaniu życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej ! Piszesz naprawdę świetnie nie wiem ile masz lat ,ale twoje opowiadania się świetnie czyta :) nie mam do czego się doczepić zapraszam do mnie choć blog jest o innej tematyce http://koloroweslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. super się czyta twoje opowiadanie, masz talent :)

    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    http://one-1d-magic-hogwart.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ojej ! Trafiłam tu z zapytaj ale niewiedziałam że piszesz bloga o 1d ! Będę tu wchodzic często ;**
    i obserwuję ♥ Odpowiadałam na twoje pytanie w zapytaj , i tam jestem Van&Julia . :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super blog jest super przez wielkie S . To opowiadanie było naprawde bardzo ciekawe. Ja też lubie pisac opowiadania ale moje są krótsze rozdziały niż twoje . Lepiej żeby wciąż były długie .

    P.S : mój blog to : www.magic-adpotion.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Jest świetny! Zbytnio nie orientuję się o co chodzi, bo nie czytałam wcześniejszych, ale zaraz się wezmę za to i będę na bieżąco;)
    Jest świetny naprawdę.
    Czekam na kolejny z utęsknieniem!

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo podoba mi się ten blog, ciekawe rozdiały :) Rozdział świetny ! :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :) http://opowiadanieo1dlifeislife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. I to mi się właśnie podoba , widać uczucia ! Nie wiem o co chodzi , czytałam tylko ten rozdział ^^
    Wydaje mi się , każdy jest świetny , tak jak ten .

    OdpowiedzUsuń
  58. ja nie moge.. to jest genialne! w sumie reszty rozdziałów nie czytałam ale po tym lece to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  59. Super naprawdę masz talent
    nie czytałam wcześniejszych rozdziałów teraz to nadrabiam
    pisz dalej jesteś w tym świetna ;) Sandra29013 z zapytaj

    OdpowiedzUsuń
  60. Omg! . Zajebistee . *__*
    U mnie nowa notka :3 zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajne :)
    Zapraszam do mnie na http://po-kretych-sciezkach-zycia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. kreatywne, teraz to rzadkość na blogach.
    obserwuję :D http://alariic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Faajne, faajne *_*
    Super blog!

    Zapraszam do mnie.
    http://maadiana.blogspot.com/
    Pozdro. ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Lubię takie opowiadania!
    W wolnym czasie cofnę się do poprzednich rozdziałów i trochę poczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nawet nawet. Nie lubię takich opowiadań i fabuła jest taka... nijaka. Styl masz za to fajny. Połącz mózgi z kimś kto ma fajne pomysły i będzie super :D

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny rozdział ;)
    masz talent ;p
    czekam na cd ;]

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Powiem ci że świetnie piszesz :D
    Trzymam kciuki , oby tak dalej zazdroszczę :)
    http://enjoythewholeandanotherdicktothis.blogspot.com/2012/11/the-next-day-same.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Osobiscie poprawiłabym pare wątków, ale historia całkiem niezła. Gdy bede miala wiecej czasu siegne po wiecej rozdzialow :)
    Olandes

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny rozdział ! :P
    Czekam na kolejny. :)
    Pozdrawiam i zapraszam. :>

    OdpowiedzUsuń
  70. Wciągające, ciekawe, nie przestawaj pisać.!
    ZAPRASZAM DO SIEBIE --> www.zellkowaa.blogspot.com
    I dodaj siebie u mnie do obserwatorów . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. ciekawwa historia :) sama piszesz te opowiadania ? :)
    dodaje do obserwowanych i odwdziecz sie tym samym
    http://cherler-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie lubię tego typu opowiadać, ale kreatywnie : D .
    http://vikiviki12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  74. fajnie piszesz : )
    zapraszam na mojego bloga :
    timetalllin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Fajny.
    Zapraszam na bloga:
    http://trwaj-chwilo.blogspot.com/
    Trwa tam konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  76. mało które opowiadanie, mnie tak wciąga jak to !
    kreatywnie : D .

    OdpowiedzUsuń